Новини

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 11: Рядок 11:
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
  
== [[Новини/2018-02-07|02 лютого 2018 року]] ==
+
== [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] ==
  
02 березня 2018 року у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ) відбудеться
+
На сайті продовжується розміщення матеріалів '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
  
'''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]'''
+
'''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ'''
 +
 
 +
* [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]]
 +
 
 +
* [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]]
 +
 
 +
* [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]]
 +
 
 +
* [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]]
 +
 
 +
* [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]]
 +
 
 +
 
 +
'''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ'''
 +
 
 +
* [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]]
 +
 
 +
* [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]]
 +
 
 +
* [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]]
 +
 
 +
* [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]]
 +
 
 +
* [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]]
 +
 
 +
* [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]]
 +
 
 +
* [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]]
 +
 
 +
* [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]]
 +
 
 +
* [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]]
 +
 
 +
* [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]]
 +
 
 +
* [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]]
 +
 
 +
* [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]]
 +
 
 +
* [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]]
 +
 
 +
* [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]]
 +
 
 +
* [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]]
 +
 
 +
* [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]]
 +
 
 +
* [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]]
 +
 
 +
* [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]]
 +
 
 +
* [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]]
 +
 
 +
* [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]]
 +
 
 +
* [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]]
 +
 
 +
* [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]]
 +
 
 +
* [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]]
 +
 
 +
* [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]]
 +
 
 +
* [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]]
 +
 
 +
* [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]]
 +
 
 +
* [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]]
 +
 
 +
* [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]]
 +
 
 +
* [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]]
 +
 
 +
* [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]]
 +
 
 +
* [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]]
 +
 
 +
* [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]]
 +
 
 +
* [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]]
 +
 
 +
* [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]]
 +
 
 +
* [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]]
 +
 
 +
* [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]]
 +
 
 +
* [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]]
 +
 
 +
* [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]]
 +
 
 +
* [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]]
 +
 
 +
* [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]]
 +
 
 +
* [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]]
 +
 
 +
* [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]]
 +
 
 +
* [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]]
 +
 
 +
* [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]]
 +
 
 +
* [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]]
 +
 
 +
* [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]]
 +
 
 +
* [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]]
  
  

Версія за 11:41, 31 березня 2018

Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.

Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.

Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.

Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту

З повагою,

Адміністрація сайту

31 березня 2018 року

На сайті продовжується розміщення матеріалів Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни», яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ


СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ


19 грудня 2017 року

Безпалько О память.png
19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) Безпалько Ольга Володимирівна (14.11.1962-19.12.2017).

Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).

Безпалько О.В. першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».

Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "Вісник психології і педагогіки".

Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.

ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …


19 січня 2017 року

Гендерне.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки опублікував статтю Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур

З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.

За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.

Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.

Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.

На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.


Новини/2017

Новини/2016

Новини/2015

Новини/2014

Новини/2013

Новини/2012

Новини/2011

Новини/2010

Новини/2009

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама