Новини
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' | ||
− | == [[Новини/2018- | + | == [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] == |
− | 02 березня 2018 | + | На сайті продовжується розміщення матеріалів '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ): |
− | '''[[ | + | '''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ''' |
+ | |||
+ | * [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]] | ||
+ | |||
+ | * [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]] | ||
+ | |||
+ | * [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]] | ||
+ | |||
+ | * [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]] | ||
+ | |||
+ | * [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ''' | ||
+ | |||
+ | * [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]] | ||
+ | |||
+ | * [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]] | ||
+ | |||
+ | * [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]] | ||
+ | |||
+ | * [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]] | ||
+ | |||
+ | * [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]] | ||
+ | |||
+ | * [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]] | ||
+ | |||
+ | * [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]] | ||
+ | |||
+ | * [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]] | ||
+ | |||
+ | * [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]] | ||
+ | |||
+ | * [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]] | ||
+ | |||
+ | * [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]] | ||
+ | |||
+ | * [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]] | ||
+ | |||
+ | * [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]] | ||
+ | |||
+ | * [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]] | ||
+ | |||
+ | * [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]] | ||
+ | |||
+ | * [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]] | ||
+ | |||
+ | * [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]] | ||
+ | |||
+ | * [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]] | ||
+ | |||
+ | * [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]] | ||
+ | |||
+ | * [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]] | ||
+ | |||
+ | * [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]] | ||
+ | |||
+ | * [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]] | ||
+ | |||
+ | * [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]] | ||
+ | |||
+ | * [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]] | ||
+ | |||
+ | * [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]] | ||
+ | |||
+ | * [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]] | ||
+ | |||
+ | * [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]] | ||
+ | |||
+ | * [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]] | ||
+ | |||
+ | * [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]] | ||
+ | |||
+ | * [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]] | ||
+ | |||
+ | * [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]] | ||
+ | |||
+ | * [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]] | ||
+ | |||
+ | * [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]] | ||
+ | |||
+ | * [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]] | ||
+ | |||
+ | * [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]] | ||
+ | |||
+ | * [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]] | ||
+ | |||
+ | * [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]] | ||
+ | |||
+ | * [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]] | ||
+ | |||
+ | * [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]] | ||
+ | |||
+ | * [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]] | ||
+ | |||
+ | * [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]] | ||
+ | |||
+ | * [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]] | ||
+ | |||
+ | * [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]] | ||
+ | |||
+ | * [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]] | ||
+ | |||
+ | * [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]] | ||
+ | |||
+ | * [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]] | ||
Версія за 11:41, 31 березня 2018
Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.
Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.
Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.
Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту
З повагою,
31 березня 2018 року
На сайті продовжується розміщення матеріалів Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни», яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ
- Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку
19 грудня 2017 року
19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) Безпалько Ольга Володимирівна (14.11.1962-19.12.2017).Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).
Безпалько О.В. першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».
Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "Вісник психології і педагогіки".
Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …
19 січня 2017 року
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки опублікував статтю Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культурЗ метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.
За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.
Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.
Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.
На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.
Новини/2017
Новини/2016
Новини/2015
Новини/2014
Новини/2013
Новини/2012
Новини/2011
Новини/2010
Новини/2009
Новини має безпосереднє відношення до нашого сайту! | |
---|---|