Актуальні питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах (матеріали конференції)
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Актуальні питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах [Текст]; матеріали міжвуз. наук.-прак. конф. (Київ, 21 травня 2010 р.). - К; Київ. нац. ун-т внутр. справ, 2010. - 120с.
Редакційна колегія
- Джужа О.ІМ. - доктор юридичних наук, професор, проректор Київського національного університету внутрішніх справ з наукової роботи,
- Кравченко Л.В. - кандидат філософських наук, доцент, проректор Київського національного університету внутрішніх справ з заочного навчання,
- Коваленко В.О. - директор Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ;
- Бодюл Є.М. - кандидат юридичних наук, начальник відділу організації науково-дослідної роботи Київського національного університету внутрішніх справ;
- Кваша С.С. - кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ;
- Сокрут В.М. - заступник директора - начальник відділу навчально-методичної та наукової роботи Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ;
- Романенко О.В. – кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник, завідувач наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ,
- Гриценок Л.І. - науковий співробітник наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ;
- Лов'як С.С. — науковий співробітник відділу навчально-методичної та наукової роботи Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ;
- Василенко М.М. — молодший науковий співробітник наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ.
Рекомендовано до друку рішенням ради з наукової роботи Київського національного університету внутрішніх справ від 11 травня 2010 р, (протокол № 5).
Матеріали подано в авторській редакції.
- ©Київський національний університет внутрішніх справ, 2010
Зміст збірника
Пленарне засідання
- Коваленко В.В. Вітальне слово учасникам конференції Ректора Київського національного університету внутрішніх справ
- Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психології
- Юрченко В.І. Актуальні психологічні проблеми вищої школи в Україні
- Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України
- Хохліна О.П. До проблеми психологічного обґрунтування принципу усвідомленого навчання та виховання студентів
- Кущенко І.В. Теоретичні аспекти вивчення психологічних особливостей засвоєння знань студентами
Секція 1 Змістові аспекти та шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах
- Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів
- Дятленко Н.М. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії викладача та студента
- Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України
- Сингаївська І.В. Комунікативний тренінг як засіб адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі
- Музика О.Л. Особливості ціннісної підтримки та ціннісного обміну при виконанні студентами професійно-орієнтованих завдань
- Музика О.І. Особливості мотиваційної регуляції навчальної діяльності студентів залежно від рівня успішності
- Дзюбко Л.В. Тематичний соціально-психологічний тренінг як засіб професійного навчання вчителів і шкільних психологів
- Мойсеєва О.Є. Вплив рівня самореалізації на формування агресивної поведінки старших підлітків
- Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу
- Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів
- Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу
- Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників органів внутрішніх справ
- Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України як фактор необхідності надання психологічної допомоги
- Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів
- Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів
- Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю
- Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі
- Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі
- Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю
- Турбан В.В. Проблема віку: психологічний дискурс
- Лук’яненко І.А., Буряк О., Серпутько І. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей з різною руховою активністю півкуль мозку
- Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів
- Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти
Секція 2. Формування особистості студента в умовах професійного навчання
- Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності
- Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного вузу
- Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих
- Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів органів внутрішніх справ у вищому навчальному закладі системи МВС
- Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції
- Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога
- Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції
- Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста
- Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ
- Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів
- Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній
- Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей
- Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС
- Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти
Примітка
Матеріали конференції люб'язно надано Науковою лабораторією психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у ВНЗ Київського національного університету внутрішніх справ