Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 19
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 19. – К., 2016. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_19
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (відповідальний секретар);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи, професор кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Біла Ірина Миколаївна, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник кафедри кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванюк Ганна Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології та педагогіки Національного університету "Києво-Могилянська академія".
Андорал А.А. Методи формування навички читання учнів 4-го класу засобами ІКТ
Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele
Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці
Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови
Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США
Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі
Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині
Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку
Гумовська Т.Ю. Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах
Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку
Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів
Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови
Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language
Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови
Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку
Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку
Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови)
Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів
Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі
Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах
Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи
Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії
Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі
Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови
Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку
Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ
Паншина Л.Ю. Використання асоціативних ігор на уроках іноземної мови у початкових класах
Паутова В.В. Вплив французьких запозичень на англійську мову
Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі
Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови
Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку
Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови
Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу
Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови
Ряба С.А. Foreign language teaching in compulsory school: Finnish experience
Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі
Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі
Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу
Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи
Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі
Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі
Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів
Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends
Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи
Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов
Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17