Збірник наук. праць. - Випуск 17
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 8: | Рядок 8: | ||
<center>[[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка]]</center> | <center>[[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка]]</center> | ||
− | <center>(Протокол № __ від _________ | + | <center>(Протокол № __ від _________ 2015р.)</center> |
'''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''': | '''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''': |
Поточна версія на 12:59, 22 вересня 2015
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванюк Ганна Іванівна, доктор педагогічних наук, завдувач кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі
Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі
Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів
Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи
Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру
Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців
Бондаренко Ю.В. Формуюче оцінювання у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку
Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра
Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи
Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language
Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи
Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі
Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу
Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою
Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою
Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів
Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів
Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку
Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage
Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів
Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage
Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів
Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі
Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English
Липчук Я.Б. Формування іншомовленнєвих навичок за допомогою Інтернет-ресурсу блогів
Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English
Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage
Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі
Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі
Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку
Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies
Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів
Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов
Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі
Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів
Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі
Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation
Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії
Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії
Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі
Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language
Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів
Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»
Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку
Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів
Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу
Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму
Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови
Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17