Збірник наук. праць. - Випуск 17
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 108: | Рядок 108: | ||
'''[[Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови]]''' | '''[[Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English]]''' | ||
'''[[Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage]]''' | '''[[Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage]]''' |
Версія за 19:00, 18 квітня 2015
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі
Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі
Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру
Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців
Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра
Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи
Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу
Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів
Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів
Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку
Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage
Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів
Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі
Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English
Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English
Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage
Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі
Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі
Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку
Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies
Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів
Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов
Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі
Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів
Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі
Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation
Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії
Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі
Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language
Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling»у навчанні англійської мови молодших школярів
Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»
Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку
Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу
Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму
Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови
Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17