Збірник наук. праць. - Випуск 17
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 62: | Рядок 62: | ||
'''[[Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру]]''' | '''[[Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Берізко М.І. Використання електронних навчальних програм як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою в організації самостійної роботи студентів]]''' | ||
'''[[Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності]]''' | '''[[Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності]]''' |
Версія за 19:23, 26 квітня 2015
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі
Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі
Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів
Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру
[[Берізко М.І. Використання електронних навчальних програм як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою в організації самостійної роботи студентів]]
Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців
Бондаренко Ю.В. Формуюче оцінювання у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку
Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра
Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи
Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу
Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів
Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів
Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку
Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage
Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів
Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі
Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English
Липчук Я.Б. Формування іншомовленнєвих навичок за допомогою Інтернет-ресурсу блогів
Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English
Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage
Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі
Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі
Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку
Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies
Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів
Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов
Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі
Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів
Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі
Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation
Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії
Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії
Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі
Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language
Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів
Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»
Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку
Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів
Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу
Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму
Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови
Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17