Збірник наук. праць. - Випуск 17
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 54: | Рядок 54: | ||
'''[[Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови)]]''' | '''[[Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови)]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі]]''' | ||
'''[[Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі]]''' | '''[[Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі]]''' | ||
Рядок 68: | Рядок 70: | ||
'''[[Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра]]''' | '''[[Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи]]''' | ||
'''[[Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy]]''' | '''[[Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to»]]''' | ||
'''[[Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу]]''' | '''[[Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу]]''' | ||
'''[[Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів]]''' | '''[[Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт)]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів]]''' | ||
'''[[Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів]]''' | '''[[Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів]]''' | ||
'''[[Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку]]''' | '''[[Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації]]''' | ||
'''[[Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі]]''' | '''[[Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі]]''' | ||
Рядок 84: | Рядок 106: | ||
'''[[Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку]]''' | '''[[Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage]]''' | ||
'''[[Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі]]''' | '''[[Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі]]''' | ||
'''[[Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів]]''' | '''[[Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies]]''' | ||
'''[[Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства]]''' | '''[[Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів]]''' | ||
'''[[Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ]]''' | '''[[Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ]]''' | ||
Рядок 100: | Рядок 134: | ||
'''[[Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі]]''' | '''[[Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя]]''' | ||
'''[[Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language]]''' | '''[[Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language]]''' | ||
Рядок 116: | Рядок 152: | ||
'''[[Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи]]''' | '''[[Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling»у навчанні англійської мови молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»]]''' | ||
'''[[Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах]]''' | '''[[Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах]]''' | ||
'''[[Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку]]''' | '''[[Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики]]''' | ||
'''[[Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу]]''' | '''[[Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу]]''' |
Версія за 18:54, 18 квітня 2015
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі
Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі
Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру
Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців
Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра
Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи
Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу
Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів
Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів
Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку
Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage
Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів
Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі
Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English
Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage
Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі
Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі
Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку
Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies
Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів
Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов
Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі
Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів
Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі
Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation
Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії
Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі
Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language
Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling»у навчанні англійської мови молодших школярів
Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»
Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку
Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу
Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму
Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови
Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17