Новини/2012
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Snak (Обговорення • внесок) (перейменував «Новини/2012» на «Новини/2013»: новий рік) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | == [[Новини|Поточні новини Віснику психології та педагогіки]] == | |
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-12-17|17 грудня 2012 року]] == | ||
+ | На сайті розпочато розміщення матеріалів '''[[Збірник наук. праць. - Випуск 10|Міжкафедрального методологічного семінару "Сучасні освітні стратегії формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи" (22 листопада, 2012 р., м.Київ)]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-12-14|14 грудня 2012 року]] == | ||
+ | На сайті завершено розміщення матеріалів науково-практичної конференції '''[[Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"|"Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"]]''': | ||
+ | |||
+ | '''[[Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти|Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти як невід’ємний компонент у формуванні гуманістичного світогляду особистості]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-12-11|11 грудня 2012 року]] == | ||
+ | На сайті розміщено два конспекти лекцій: | ||
+ | * '''[[Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Психологія особистості та діяльності викладача вищої школи]]''' | ||
+ | * '''[[Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Психологічний аналіз протиріч і конфліктів у педагогічній взаємодії, шляхи їх запобігання та вирішення]]''' | ||
+ | а також '''[[Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Питання для самоконтролю з курсу “Психологія вищої школи|питання для самоконтролю з курсу “Психологія вищої школи]]''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-11-15|15 листопада 2012 року]] == | ||
+ | У '''[http://dnews.kiev.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=3841:%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F%D0%BA%D0%B0%D1%85-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D1%81%D1%8F-%D1%94%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85-%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2&Itemid=17 Центрі практичної підготовки студентів] спеціальностей "[[Початкова освіта]]" та "[[Дошкільна освіта]]"''' (керівник Центру - '''[[Прошкуратова Тамара Сергіївна]] - Герой України, Заслужений вчитель України''', доцент кафедри початкової освіти і методик гуманітарних дисциплін [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] розпочинається '''[[Підготовка дітей до школи|підготовка дітей дошкільного віку]] [[Підготовка дітей до школи|до навчання в школі]]'''. | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-11-06|06 листопада 2012 року]] == | ||
+ | У [http://www.psyh.kiev.ua/Головна_сторінка Віснику психології та педагогіки] опубліковано статтю '''[[Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності]]''' у [[Збірник наук. праць. - Випуск 9|Збірнику наукових праць. - Випуск 9]] | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-11-04|04 листопада 2012 року]] == | ||
+ | У [http://www.psyh.kiev.ua/Головна_сторінка Віснику психології та педагогіки] опубліковано статтю '''[[Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості]]''' з [[Збірник наук. праць. - Випуск 9|9-го Збірнику наукових праць]] | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-11-03|03 листопада 2012 року]] == | ||
+ | Віднині на сайті є додаткова можливість коментування, обговорення статей, авторів безпосередньо під матеріалом, навіть без наявності акаунту "Віснику психології та педагогіки"! Достатньо просто бути он-лайн "ВКонтакті" чи Facebook -- а внизу кожної сторінки уже є можливість коментування! | ||
+ | |||
+ | Пишіть Вашу думку щодо матеріалів, Ваша активна позиція дає можливість розширювати матеріал у нас на сайті, і, звісно ж, дає натхнення для авторів на написання нових статей! | ||
+ | |||
+ | Не забувайте "лайк'ати" ті статті, які Вам сподобалися -- адже Ви самі робите народний рейтинг найбільш важливого матеріалу, найбільш цікавих авторів! | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-10-29|29 жовтня 2012 року]] == | ||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 9|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 9]]"''' опубліковано першу статтю: | ||
+ | |||
+ | '''[[Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку]]''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-10-17|17 жовтня 2012 року]] == | ||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8]]"''' опубліковані статті: | ||
+ | |||
+ | '''[[Бєлєнька Г., Кудикіна Н., Дерев’янко Л. Використання wiki-технологій у сучасному дошкільному навчальному закладі]] | ||
+ | ''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гордєєва Ж.В. Особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до близьких дорослих як показник тенденцій розвитку самооцінки]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гріньова О.М. Психологічні особливості життєвого самовизначення в юнацькому віці]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-09-24|24 вересня 2012 року]] == | ||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8]]"''' | ||
+ | опублікована стаття: | ||
+ | '''[[Безпалько Ольга Володимирівна]]''' '''[[ Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні|Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-09-20|20 вересня 2012 року]] == | ||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8]]"''' | ||
+ | опубліковані статті: | ||
+ | |||
+ | '''[[Бондар Л.А. Роль дотекстових та післятекстових вправ у вивченні тексту за фахом]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Скороходько К.В. Вплив суб’єктивного стану самотності на розвиток децентрації у ранньому юнацькому віці]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-09-18|18 вересня 2012 року]] == | ||
+ | На сайті продовжується розміщення '''[[Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"|матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"]]''', яка відбулася 17-18 травня 2012 р. у [[Педагогічний інститут|Педагогічному інституті]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]]: | ||
+ | |||
+ | '''[[Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-09-14|14 вересня 2012 року]] == | ||
+ | |||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8]]"''' | ||
+ | опублікована стаття [[Колесниченко Татьяна Викторовна|Колесніченко Тетяни Вікторівни]] '''[[Колесниченко Т.В. Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества|Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества]]''' | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-09-13|13 вересня 2012 року]] == | ||
+ | |||
+ | На сайті продовжується розміщення '''[[Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"|матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"]]''', яка відбулася 17-18 травня 2012 р. у [[Педагогічний інститут|Педагогічному інституті]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-06-05|05 червня 2012 року]] == | ||
+ | |||
+ | На сайті розпочато розміщення '''[[Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"|матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"]]''', яка відбулася 17-18 травня 2012 р. у [[Педагогічний інститут|Педагогічному інституті]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-05-12|12 травня 2012 року]] == | ||
+ | |||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8]]"'''розрозпочато розміщення матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару «Формування професійної компетентності студентів педагогічних ВНЗ в умовах суспільних трансформацій», який відбувся у форматі проведення Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]]. | ||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-05-07|07 травня 2012 року]] == | ||
+ | |||
+ | У '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7]]"'''розміщені матеріали студентської наукової конференції '''«Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір»''', яка відбулася 17 квітня 2012 року у рамках Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці]] | ||
+ | |||
+ | [[Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації]] | ||
+ | |||
+ | [[Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі]] | ||
+ | |||
+ | [[Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мовидошкільників]] | ||
+ | |||
+ | [[Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі]] | ||
+ | |||
+ | [[Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників]] | ||
+ | |||
+ | [[Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові]] | ||
+ | |||
+ | [[Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід]] | ||
+ | |||
+ | [[Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти]] | ||
+ | |||
+ | [[Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ]] | ||
+ | |||
+ | [[Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур]] | ||
+ | |||
+ | [[Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації]] | ||
+ | |||
+ | [[Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі]] | ||
+ | |||
+ | [[Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації]] | ||
+ | |||
+ | [[Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості]] | ||
+ | |||
+ | [[Пашко Є.C. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи: полікультурний аспект]] | ||
+ | |||
+ | [[Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи]] | ||
+ | |||
+ | [[Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації]] | ||
+ | |||
+ | [[Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови)]] | ||
+ | |||
+ | [[Рой Т.М. Формування комунікативної компетенції на уроках іноземної мови засобами тренінгів креативності]] | ||
+ | |||
+ | [[Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови]] | ||
+ | |||
+ | [[Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі]] | ||
+ | |||
+ | [[Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст.]] | ||
+ | |||
+ | [[Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці]] | ||
+ | |||
+ | [[Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == [[Новини/2012-04-27|27 квітня 2012 року]] == | ||
+ | |||
+ | 17 квітня 2012 року у рамках Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] відбулась студентська наукова конференція '''«Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір»'''. | ||
+ | |||
+ | Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів. | ||
+ | |||
+ | На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації. | ||
+ | |||
+ | Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7]]"''' | ||
+ | |||
+ | == 10 квітня 2012 року == | ||
+ | |||
+ | У '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|7-ий випуск збірника наукових праць]]''' нашого [[Головна сторінка|Вісника]] опубліковано статтю '''[[Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі|Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі]]''' [[Марко Сирник|Марка Сирника]] - Заступника голови [http://www.oup.ukraina.com.pl Об´єднання українців у Польщі] та [[Українське вчительське товариство у Польщі|Українського вчительського товариства у Польщі]], Головного редактора освітньо-суспільного журналу [[Освітньо-суспільний журнал «РІДНА МОВА»|«Рідна мова»]], Польща. | ||
+ | |||
+ | == 03 квітня 2012 року == | ||
+ | |||
+ | В '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|7-ий випуск збірника наукових праць]]''' нашого [[Головна сторінка|Вісника]] включено і опубліковано статтю '''[[Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні|Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні]]''' за авторством доктора психологічних наук '''[[Петрунько Ольга Володимирівна|Петрунько Ольги Володимирівни]]''', завідувача [[Кафедра психології Київського університету імені Бориса Грінченка | кафедри психології]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == 08 березня 2012 року == | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''Дорогі наші колежанки, користувачки Інтернету, пошукувачки наукової інформації, відвідувачки сайту і просто Дівчата і Жінки:''' | ||
+ | |||
+ | [[Файл:8 Bereznja 1.jpg|міні|по-центрі|250пкс|]] | ||
+ | *вродливі і цікаві, | ||
+ | *чарівні і розумні, | ||
+ | *симпатичні і скромні, | ||
+ | *холеричні і флегматичні, | ||
+ | *сангвінічні і меланхолічні, | ||
+ | *терплячі і нестримні, | ||
+ | *тихі і темпераментні, | ||
+ | *сильні і беззахисні, | ||
+ | *рішучі і скромні, | ||
+ | *вольові і безтурботні, | ||
+ | *енергійні і спокійні, | ||
+ | *стихійні і розсудливі, | ||
+ | *владні і покірливі, | ||
+ | *вередливі і милосердні, | ||
+ | *мовчкуваті і говірливі, | ||
+ | *інтелігентні і самобутні, | ||
+ | *пристрасні і культурні, | ||
+ | *реалістичні і поетичні, | ||
+ | *жартівливі і серйозні, | ||
+ | *завзяті і творчі, | ||
+ | *закохані і люблячі (не лише свою роботу), | ||
+ | *дивовижні і земні, | ||
+ | *просто неповторні!!! | ||
+ | |||
+ | '''Вітаємо Вас усіх із Міжнародним жіночим Днем 8 Березня!''' | ||
+ | |||
+ | Бажаємо, щоб сторінки Вашого життя безупинно поповнювалася здійсненними мріями і новими цілями, цікавими зустрічами і близькими стосунками, науковими звершеннями і особистісними перемогами, соціальним визнанням і самоповагою, громадською активністю і турботою про себе, а також справжніми чоловіками з квітами і коханням до Вас. | ||
+ | |||
+ | == 21 лютого 2012 року == | ||
+ | |||
+ | <center>'''21 лютого - ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ'''</center> | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Фото Вітаю з Днем рідної мови.jpg|міні|ліворуч|350пкс]] | ||
+ | |||
+ | За рішенням ЮНЕСКО, '''День рідної мови''' всі народи Землі відзначають 21 лютого. Для кожного з нас [http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/ridna_mowa_uk/index.php?page=rm29_02 '''рідне материнське слово'''] є духовним оберегом: саме воно плекає надбання віків, кристалізуючи й передаючи всі виміри духовних скарбів попередніх поколінь нащадкам. | ||
+ | Будьмо гідними величі й сили Українського Слова, припинімо розпачливі плачі над тим, як його визискували - такі розмови є виразною ознакою «малоросійського мазохізму». Показуймо нашим учням вишукані зразки сучасного інтелектуального україномовного продукту! Демонструймо їм те, що хвилює їх у їхньому віці з урахуванням обставин, у яких вони ростуть і мужніють! Упевнюймо школярів у культурній самодостатності українського народу - не колись, а нині! Повертаймо українській мові роль творця духовного утвердження української нації, творення духовного світу людини XXI століття! | ||
+ | |||
+ | [http://ippo.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=2367&Itemid=1 '''Детальніше тут'''] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == 15 лютого 2012 року == | ||
+ | |||
+ | Ректорат [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] з глибоким сумом сповіщає про те, що 15 лютого 2012 року на 73 році пішла з життя колишній директор Київського міського педагогічного коледжу, радник ректора [[КМПУ|Університету]], заслужений вчитель України, кавалер орденів «Дружби народів» та «Княгині Ольги» III ступеня '''[[Присяжнюк Алла Іванівна]]'''. | ||
+ | |||
+ | '''Розділяємо скорботу і біль рідних, друзів, колег – усіх, хто знав [[Присяжнюк А.І.|Аллу Іванівну Присяжнюк]]'''. | ||
+ | |||
+ | == 01 січня 2012 року == | ||
+ | |||
+ | Щиросердечно вітаємо '''Редколегію''' '''[[Головна сторінка|"Вісника"]]''', '''[[:Категорія:Партнери сайту Вісник психології і педагогіки|наших партнерів]]''', дописувачів і відвідувачів із '''Новим 2012 роком'''. Бажаємо всім міцного здоров’я, благополуччя, творчих ідей, наукових здобутків. Сподіваємося на подальшу співпрацю з Вами і запрошуємо розміщувати '''безкоштовно''' свої наукові доробки в галузі психології і педагогіки на '''[[:Категорія:Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць|нашому сайті]]''', за умови дотримання '''[[Вимоги до оформлення статті|Вимог до оформлення статті]]'''. | ||
+ | |||
+ | '''З повагою,''' | ||
+ | |||
+ | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | === [[Новини/2011]] === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === [[Новини/2010]] === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === [[Новини/2009]] === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Вісник психології та педагогіки}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Категорія:Про сайт]] | ||
+ | [[Категорія:Новини]] | ||
+ | |||
+ | __NOTOC__ |
Поточна версія на 11:38, 3 січня 2014
Поточні новини Віснику психології та педагогіки
17 грудня 2012 року
На сайті розпочато розміщення матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару "Сучасні освітні стратегії формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи" (22 листопада, 2012 р., м.Київ)
14 грудня 2012 року
На сайті завершено розміщення матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра":
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів
11 грудня 2012 року
На сайті розміщено два конспекти лекцій:
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Психологія особистості та діяльності викладача вищої школи
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Психологічний аналіз протиріч і конфліктів у педагогічній взаємодії, шляхи їх запобігання та вирішення
а також питання для самоконтролю з курсу “Психологія вищої школи
15 листопада 2012 року
У Центрі практичної підготовки студентів спеціальностей "Початкова освіта" та "Дошкільна освіта" (керівник Центру - Прошкуратова Тамара Сергіївна - Герой України, Заслужений вчитель України, доцент кафедри початкової освіти і методик гуманітарних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка розпочинається підготовка дітей дошкільного віку до навчання в школі.
06 листопада 2012 року
У Віснику психології та педагогіки опубліковано статтю Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності у Збірнику наукових праць. - Випуск 9
04 листопада 2012 року
У Віснику психології та педагогіки опубліковано статтю Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості з 9-го Збірнику наукових праць
03 листопада 2012 року
Віднині на сайті є додаткова можливість коментування, обговорення статей, авторів безпосередньо під матеріалом, навіть без наявності акаунту "Віснику психології та педагогіки"! Достатньо просто бути он-лайн "ВКонтакті" чи Facebook -- а внизу кожної сторінки уже є можливість коментування!
Пишіть Вашу думку щодо матеріалів, Ваша активна позиція дає можливість розширювати матеріал у нас на сайті, і, звісно ж, дає натхнення для авторів на написання нових статей!
Не забувайте "лайк'ати" ті статті, які Вам сподобалися -- адже Ви самі робите народний рейтинг найбільш важливого матеріалу, найбільш цікавих авторів!
29 жовтня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 9" опубліковано першу статтю:
Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку
17 жовтня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8" опубліковані статті:
Гріньова О.М. Психологічні особливості життєвого самовизначення в юнацькому віці
24 вересня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8" опублікована стаття: Безпалько Ольга Володимирівна Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні
20 вересня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8" опубліковані статті:
Бондар Л.А. Роль дотекстових та післятекстових вправ у вивченні тексту за фахом
18 вересня 2012 року
На сайті продовжується розміщення матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра", яка відбулася 17-18 травня 2012 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка:
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів
14 вересня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8" опублікована стаття Колесніченко Тетяни Вікторівни Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества
13 вересня 2012 року
На сайті продовжується розміщення матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра", яка відбулася 17-18 травня 2012 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка
05 червня 2012 року
На сайті розпочато розміщення матеріалів науково-практичної конференції "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра", яка відбулася 17-18 травня 2012 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка
12 травня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 8"розрозпочато розміщення матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару «Формування професійної компетентності студентів педагогічних ВНЗ в умовах суспільних трансформацій», який відбувся у форматі проведення Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
07 травня 2012 року
У "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7"розміщені матеріали студентської наукової конференції «Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір», яка відбулася 17 квітня 2012 року у рамках Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці
Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації
Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі
Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови
Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови
Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови
Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мовидошкільників
Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі
Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників
Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові
Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови
Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти
Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур
Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації
Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості
Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації
Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови)
Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі
Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст.
Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці
Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс
27 квітня 2012 року
17 квітня 2012 року у рамках Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась студентська наукова конференція «Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір».
Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.
На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації.
Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7"
10 квітня 2012 року
У 7-ий випуск збірника наукових праць нашого Вісника опубліковано статтю Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі Марка Сирника - Заступника голови Об´єднання українців у Польщі та Українського вчительського товариства у Польщі, Головного редактора освітньо-суспільного журналу «Рідна мова», Польща.
03 квітня 2012 року
В 7-ий випуск збірника наукових праць нашого Вісника включено і опубліковано статтю Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні за авторством доктора психологічних наук Петрунько Ольги Володимирівни, завідувача кафедри психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
08 березня 2012 року
Дорогі наші колежанки, користувачки Інтернету, пошукувачки наукової інформації, відвідувачки сайту і просто Дівчата і Жінки:
- вродливі і цікаві,
- чарівні і розумні,
- симпатичні і скромні,
- холеричні і флегматичні,
- сангвінічні і меланхолічні,
- терплячі і нестримні,
- тихі і темпераментні,
- сильні і беззахисні,
- рішучі і скромні,
- вольові і безтурботні,
- енергійні і спокійні,
- стихійні і розсудливі,
- владні і покірливі,
- вередливі і милосердні,
- мовчкуваті і говірливі,
- інтелігентні і самобутні,
- пристрасні і культурні,
- реалістичні і поетичні,
- жартівливі і серйозні,
- завзяті і творчі,
- закохані і люблячі (не лише свою роботу),
- дивовижні і земні,
- просто неповторні!!!
Вітаємо Вас усіх із Міжнародним жіночим Днем 8 Березня!
Бажаємо, щоб сторінки Вашого життя безупинно поповнювалася здійсненними мріями і новими цілями, цікавими зустрічами і близькими стосунками, науковими звершеннями і особистісними перемогами, соціальним визнанням і самоповагою, громадською активністю і турботою про себе, а також справжніми чоловіками з квітами і коханням до Вас.
21 лютого 2012 року
За рішенням ЮНЕСКО, День рідної мови всі народи Землі відзначають 21 лютого. Для кожного з нас рідне материнське слово є духовним оберегом: саме воно плекає надбання віків, кристалізуючи й передаючи всі виміри духовних скарбів попередніх поколінь нащадкам. Будьмо гідними величі й сили Українського Слова, припинімо розпачливі плачі над тим, як його визискували - такі розмови є виразною ознакою «малоросійського мазохізму». Показуймо нашим учням вишукані зразки сучасного інтелектуального україномовного продукту! Демонструймо їм те, що хвилює їх у їхньому віці з урахуванням обставин, у яких вони ростуть і мужніють! Упевнюймо школярів у культурній самодостатності українського народу - не колись, а нині! Повертаймо українській мові роль творця духовного утвердження української нації, творення духовного світу людини XXI століття!
15 лютого 2012 року
Ректорат Київського університету імені Бориса Грінченка з глибоким сумом сповіщає про те, що 15 лютого 2012 року на 73 році пішла з життя колишній директор Київського міського педагогічного коледжу, радник ректора Університету, заслужений вчитель України, кавалер орденів «Дружби народів» та «Княгині Ольги» III ступеня Присяжнюк Алла Іванівна.
Розділяємо скорботу і біль рідних, друзів, колег – усіх, хто знав Аллу Іванівну Присяжнюк.
01 січня 2012 року
Щиросердечно вітаємо Редколегію "Вісника", наших партнерів, дописувачів і відвідувачів із Новим 2012 роком. Бажаємо всім міцного здоров’я, благополуччя, творчих ідей, наукових здобутків. Сподіваємося на подальшу співпрацю з Вами і запрошуємо розміщувати безкоштовно свої наукові доробки в галузі психології і педагогіки на нашому сайті, за умови дотримання Вимог до оформлення статті.
З повагою,