Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 56: | Рядок 56: | ||
'''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | '''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | ||
− | |||
− | |||
'''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти|Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти як невід’ємний компонент у формуванні гуманістичного світогляду особистості]]''' | '''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти|Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти як невід’ємний компонент у формуванні гуманістичного світогляду особистості]]''' | ||
Рядок 70: | Рядок 68: | ||
'''[[Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями]]''' | '''[[Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями]]''' | ||
− | |||
− | |||
'''[[Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу]]''' | '''[[Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу]]''' |
Версія за 09:18, 14 грудня 2012
Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності молодшого школяра : Збірник праць науково-практичної конференції (Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Київ, 17-18 травня 2012 р.). - К., 2012. - – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Конференція_Особистісно-професійна_підготовка_вчителя_до_здійснення_навчально-творчої_діяльності_школяра
Дата проведення
17-18 травня 2012 р.
Організатори
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Місце проведення
Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка
м. Київ, б-р О.Давидова, 18/2
- ЗМІСТ
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів
Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" і Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка -- нерозривне ціле! | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|