Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
|
|
(3 проміжні версії 2 користувачів не показані) |
Рядок 57: |
Рядок 57: |
| '''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | | '''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' |
| | | |
− | '''[[Мельник Н.І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні]]''' | + | '''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти|Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти як невід’ємний компонент у формуванні гуманістичного світогляду особистості]]''' |
| | | |
| '''[[Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності]]''' | | '''[[Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності]]''' |
Рядок 69: |
Рядок 69: |
| '''[[Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями]]''' | | '''[[Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями]]''' |
| | | |
− | '''[[Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми]]''' | + | '''[[Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи]]''' |
| | | |
| '''[[Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу]]''' | | '''[[Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу]]''' |
Рядок 103: |
Рядок 103: |
| [[Категорія:Для науковців]] | | [[Категорія:Для науковців]] |
| [[Категорія:Для студентів]] | | [[Категорія:Для студентів]] |
| + | |
| + | {{Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"}} |
Поточна версія на 09:37, 30 січня 2013
Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності молодшого школяра : Збірник праць науково-практичної конференції (Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Київ, 17-18 травня 2012 р.). - К., 2012. - – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Конференція_Особистісно-професійна_підготовка_вчителя_до_здійснення_навчально-творчої_діяльності_школяра
Дата проведення
17-18 травня 2012 р.
Організатори
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Місце проведення
Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка
м. Київ, б-р О.Давидова, 18/2
- ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи
Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського
Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі
Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики
Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі
Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця
Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи
Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій
Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти як невід’ємний компонент у формуванні гуманістичного світогляду особистості
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі
Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями
Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу
Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи
Селуянова М.В. Виховання організованості як умова оптимізації навчально-творчої діяльності молодшого школяра
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»
Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП
Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів
|
Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" |
Андреєва Т.Т. |
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи | Бондаренко Г.Л. |
Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського | Ващенко О.М. |
Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти | Кравченко Т.В. |
Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти | Грицюк Н.О. |
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування | Даценко Т.О. |
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів | Демінська Л.О. |
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят | Дорошевіч В.Д. |
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання | Дорошевіч О.А. |
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури | Єніна Л.Л. |
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності | Заворотна О.І. |
Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі | Зюзіна З. |
Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики | В. Марчун |
Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики | Лабунець Ю. О. |
Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі | Лебедєва А.В. |
Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця | Люріна Т.І. |
Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи | Мельник І.С. |
Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій | Мерзлюк Л.В. |
Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти | Метелюк В.І. |
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності | Молодиченко Н.А. |
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності | Мороз В. |
Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі | Матійчак О. В. |
Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі | Федоренко В. |
Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі | Овчаров А.О. |
Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі | Олексенко Т.Д. |
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями | Приходченко К.І. |
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу | Романенко Л. |
Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи | Сембрат А.Л. |
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації | Товкач О.А. |
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи | Товкач О.В. |
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи | Товкач О. |
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» | Чепурна Н. |
Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП | Шишкіна Ю.О. |
Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів | Удовенко М.А. |
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи | Ямкова К.С. |
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів |
|