Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) |
|||
(7 проміжних версій 4 користувачів не показані) | |||
Рядок 21: | Рядок 21: | ||
м. Київ, б-р О.Давидова, 18/2 | м. Київ, б-р О.Давидова, 18/2 | ||
− | + | [[Файл:Фото Президія конференції.JPG|міні|ліворуч|250пкс|Президія конференції]] | |
::::::::::::::'''ЗМІСТ''' | ::::::::::::::'''ЗМІСТ''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя|ПЕРЕДМОВА]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти|Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти як невід’ємний компонент у формуванні гуманістичного світогляду особистості]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Селуянова М.В. Виховання організованості як умова оптимізації навчально-творчої діяльності молодшого школяра]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів]]''' | ||
'''[[Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи]]''' | '''[[Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів]]''' | ||
Рядок 39: | Рядок 103: | ||
[[Категорія:Для науковців]] | [[Категорія:Для науковців]] | ||
[[Категорія:Для студентів]] | [[Категорія:Для студентів]] | ||
+ | |||
+ | {{Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"}} |
Поточна версія на 09:37, 30 січня 2013
Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності молодшого школяра : Збірник праць науково-практичної конференції (Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Київ, 17-18 травня 2012 р.). - К., 2012. - – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Конференція_Особистісно-професійна_підготовка_вчителя_до_здійснення_навчально-творчої_діяльності_школяра
Дата проведення
17-18 травня 2012 р.
Організатори
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Місце проведення
Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка
м. Київ, б-р О.Давидова, 18/2
- ЗМІСТ
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями
Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів
Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" і Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка -- нерозривне ціле! | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|