Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(14 проміжних версій одного користувача не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ''': Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології|лабораторія психології спілкування]]) // '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ'''. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL | + | '''ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ''': Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології|лабораторія психології спілкування]]) // '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ'''. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26 |
+ | |||
+ | DOI http://doi.org/10.33120/FPPOEProceding-2020 | ||
+ | |||
Рядок 28: | Рядок 31: | ||
[[Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ]] | [[Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ]] | ||
+ | |||
+ | [[Дзюбко Л.В. Психологічна безпека суб’єктів освітнього середовища школи: нові акценти в освітніх інноваціях]] | ||
[[Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій]] | [[Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій]] | ||
Рядок 41: | Рядок 46: | ||
[[Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ]] | [[Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ]] | ||
− | [[Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій]] | + | [[Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій]] (Презентація:[https://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%96%D1%81_%D0%A3%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BB-%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD.pdf Хмарний сервіс «Універсал-онлайн»]) |
+ | |||
+ | [[Лупало О.А., Попова К.С. Формування практичних навичок студентів-юристів: баланс традиційних та інноваційних засобів навчання]] | ||
[[Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ]] | [[Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ]] | ||
[[Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів]] | [[Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів]] | ||
+ | |||
+ | [[Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен]] | ||
[[Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті]] | [[Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті]] | ||
+ | |||
+ | [[Мельничук Т.І. Інтерактивні форми роботи із батьками як основа впровадження освітніх інновацій у закладі дошкільної освіти]] | ||
[[Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань|Настояща У.В. Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань та слідчих ізоляторів]] | [[Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань|Настояща У.В. Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань та слідчих ізоляторів]] | ||
Рядок 58: | Рядок 69: | ||
[[Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області]] | [[Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області]] | ||
+ | |||
+ | [[Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ]] | ||
[[Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти]] | [[Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти]] | ||
+ | |||
+ | [[Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій|Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів університету до освітніх інновацій]] | ||
[[Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти|Сігітей І.П. Тенденції розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти]] | [[Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти|Сігітей І.П. Тенденції розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти]] | ||
Рядок 70: | Рядок 85: | ||
Супрун Д.М.,Григоренко Т.В.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті]] | Супрун Д.М.,Григоренко Т.В.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті]] | ||
− | [[ | + | [[Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів]] |
− | [[ | + | [[Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті]] |
+ | |||
+ | [[Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій|Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень (open-mindedness) як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій]] | ||
---- | ---- | ||
+ | |||
+ | DOI http://doi.org/10.33120/FPPOEProceding-2020 | ||
+ | |||
+ | '''Скачати збірник у форматі .pdf''': '''[https://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC_%D0%B4%D1%83%D0%BC%D0%BA%D0%B8_%D0%97%D0%B1_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97.pdf ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ]''' | ||
[[Категорія:Електронні книги]] | [[Категорія:Електронні книги]] |
Поточна версія на 05:16, 18 червня 2020
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
DOI http://doi.org/10.33120/FPPOEProceding-2020
Редакційна колегія
Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;
Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;
Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;
Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).
Зміст
Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять
Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи (презентація)
Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ
Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій
Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи (презентація)
Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ
Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования
Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій (Презентація:Хмарний сервіс «Універсал-онлайн»)
Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ
Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів
Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен
Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті
Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ
Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя
Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області
Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти
Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку
Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади)
Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів
Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті
DOI http://doi.org/10.33120/FPPOEProceding-2020
Скачати збірник у форматі .pdf: ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ