Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 19
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 19. – К., 2016. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_19
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (відповідальний секретар);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи, професор кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Біла Ірина Миколаївна, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник кафедри кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванюк Ганна Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології та педагогіки Національного університету "Києво-Могилянська академія".
Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele
Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови
Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США
Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі
Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині
Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів
Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language
Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі
Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи
Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії
Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ
Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі
Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови
Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови
Ряба С.А. Foreign language teaching in compulsory school: Finnish experience
Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі
Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі
[[Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовленнєвої діяльності учнів на уроках іноземної мови в початковій школі]]
Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу
Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи
[[Страх В.В. Особлив. функціонув. та англ.-укр. худ. перекладу автор. неологізмів на матер. англ.-укр. перекладу трилогії Дж.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів"]]
Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі
Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів
Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends
Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи
Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17