Збірник наук. праць. - Випуск 17
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 52: | Рядок 52: | ||
'''[[Пeрeдмова]]''' | '''[[Пeрeдмова]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра]]''' | ||
'''[[Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів]]''' | '''[[Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку]]''' | ||
'''[[Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі]]''' | '''[[Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі]]''' | ||
'''[[Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів]]''' | '''[[Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства]]''' | ||
'''[[Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов]]''' | '''[[Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов]]''' | ||
'''[[Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ]]''' | '''[[Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку]]''' | ||
'''[[Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу]]''' | '''[[Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу]]''' | ||
'''[[Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication]]''' | '''[[Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови]]''' | ||
'''[[Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ]]''' | '''[[Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі]]''' | ||
Версія за 16:16, 13 квітня 2015
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі
Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру
Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра
Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку
Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі
Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі
Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов
Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі
Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку
Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу
Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму
Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови
Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17