Збірник наук. праць. - Випуск 17

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 80: Рядок 80:
  
 
'''[[Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі]]'''
 
'''[[Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі]]'''
 +
 +
'''[[Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі]]'''
  
 
'''[[Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах]]'''
 
'''[[Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах]]'''

Версія за 19:38, 14 квітня 2015

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17

Vistnyk 17.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № __ від _________ 2013р.)

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка, 2015
© http://www.psyh.kiev.ua, 2015


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернет-спільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті


ЗМІСТ

Пeрeдмова

Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі

Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру

Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму

Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра

Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів

Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку

Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі

Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку

Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі

Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів

Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства

Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов

Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ

Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі

Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі

Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах

Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку

Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу

Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication

Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму

Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови

Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ

Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама