Шаблон:Новини/2012-12-14

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Новини/2012-12-14
Андреєва Т.Т. Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи
Бондаренко Г.Л. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського
Ващенко О.М. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти
Кравченко Т.В. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти
Грицюк Н.О. Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування
Даценко Т.О. Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів
Демінська Л.О. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят
Дорошевіч В.Д. Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання
Дорошевіч О.А. Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури
Єніна Л.Л. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Заворотна О.І. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі
Зюзіна З. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики
В. Марчун Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики
Лабунець Ю. О. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі
Лебедєва А.В. Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця
Люріна Т.І. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи
Мельник І.С. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій
Мерзлюк Л.В. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти
Метелюк В.І. Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
Молодиченко Н.А. Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
Мороз В. Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі
Матійчак О. В. Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі
Федоренко В. Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі
Овчаров А.О. Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі
Олексенко Т.Д. Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями
Приходченко К.І. Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу
Романенко Л. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи
Сембрат А.Л. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Товкач О.А. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О.В. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»
Чепурна Н. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП
Шишкіна Ю.О. Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів
Удовенко М.А. Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи
Ямкова К.С. Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів




Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама