Андреєва Т.Т. |
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи |
Бондаренко Г.Л. |
Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського |
Ващенко О.М. |
Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти |
Кравченко Т.В. |
Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти |
Грицюк Н.О. |
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування |
Даценко Т.О. |
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів |
Демінська Л.О. |
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят |
Дорошевіч В.Д. |
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання |
Дорошевіч О.А. |
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури |
Єніна Л.Л. |
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності |
Заворотна О.І. |
Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі |
Зюзіна З. |
Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики |
В. Марчун |
Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики |
Лабунець Ю. О. |
Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі |
Лебедєва А.В. |
Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця |
Люріна Т.І. |
Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи |
Мельник І.С. |
Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій |
Мерзлюк Л.В. |
Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Метелюк В.І. |
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності |
Молодиченко Н.А. |
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності |
Мороз В. |
Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі |
Матійчак О. В. |
Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі |
Федоренко В. |
Мороз В., Матійчак О. В., Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі |
Овчаров А.О. |
Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі |
Олексенко Т.Д. |
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями |
Приходченко К.І. |
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу |
Романенко Л. |
Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи |
Сембрат А.Л. |
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації |
Товкач О.А. |
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи |
Товкач О.В. |
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи |
Товкач О. |
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» |
Чепурна Н. |
Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП |
Шишкіна Ю.О. |
Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів |
Удовенко М.А. |
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи |
Ямкова К.С. |
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів |