Новини/2012-12-14
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Створена сторінка: На сайті завершено розміщення матеріалів науково-практичної конференції '''[[Конференція...) |
|||
(3 проміжні версії одного користувача не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | На сайті завершено розміщення матеріалів науково-практичної конференції '''[[Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"|"Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"]]''': | + | На сайті завершено розміщення матеріалів науково-практичної конференції |
+ | |||
+ | '''[[Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"|"Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"]]''': | ||
'''[[Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи]]''' | '''[[Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи]]''' | ||
Рядок 31: | Рядок 33: | ||
'''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | '''[[Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій]]''' | ||
− | '''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти | + | '''[[Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти]]''' |
'''[[Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності]]''' | '''[[Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності]]''' | ||
Рядок 60: | Рядок 62: | ||
'''[[Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів]]''' | '''[[Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів]]''' | ||
+ | |||
+ | [[Категорія:Новини]] |
Поточна версія на 16:09, 15 березня 2013
На сайті завершено розміщення матеріалів науково-практичної конференції
"Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра":
Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи
Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування
Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів
Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят
Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання
Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури
Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності
Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти
Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями
Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи
Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна»
Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи
Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів