Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 21: | Рядок 21: | ||
== Зміст == | == Зміст == | ||
− | [[Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"| ПЕРЕДМОВА]] ('''[https://www.psyh.kiev.ua/images/ | + | [[Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"| ПЕРЕДМОВА]] ('''[https://www.psyh.kiev.ua/images/LPS-ISPP-Conference-30.04.20201.pdf презентація]''') |
[[Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять]] | [[Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять]] |
Версія за 15:07, 1 травня 2020
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
Редакційна колегія
Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;
Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;
Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;
Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).
Зміст
Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять
Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи (презентація)
Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ
Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій
Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи (презентація)
Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ
Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій
Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів
Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті
Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя
Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти
Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку
Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій
Ясінко Е. Адаптація першокласників - крок до успіху