Бобровник Ю.О. |
Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів |
Вайландт Н.О. |
Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі |
В’юнник В.О. |
В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики |
Гарбуз М.В. |
Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови |
Головатенко Т.Ю. |
Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів |
Дениско С.М.. |
Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ |
Дмитрук О.П. |
Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі |
Єременко І.І. |
Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента |
Заворотна О.І. |
Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей |
Замишляк К.В. |
Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи |
Ковальова В.В. |
Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі |
Колот К.В. |
Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
Лабунець Ю.О. |
Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови |
Лещенко В.В. |
Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ |
Майданіченко В.А. |
Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти |
Олійник О.В. |
Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові |
Пасічник Н.С. |
Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах |
Підгорець А.В. |
Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості |
Праведна А.В. |
Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект |
Рой Т.М. |
Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів |
Сидоренко А.М. |
Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі |
Соболевська П.О. |
Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок |
Тимошенко Т.І. |
Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) |
Удод Т.Г. |
Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації |
Шелест Н.О. |
Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей |
Hubar N.V. |
Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing |
Kolesnikova A.O. |
Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English |
Levchenko N.V. |
Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English |
Pluzhnyk I.V. |
Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America |
Protasova A.V. |
Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices |
Rusova Y.V. |
Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills |
Smyrnova O.M. |
Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation |
Tovkach O.V. |
Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers |
Vysotska A.I. |
Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students |
Vysotska M.I. |
Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students |
Zayets O.S. |
Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology |