Юрченко Віктор Іванович

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 9: Рядок 9:
 
* У 1980 р. закінчив [[Кременчуцьке педагогічне училище]] за спеціальністю „[[Початкова освіта|Початкове навчання]]", здобув кваліфікацію «[[Початкова освіта|Вчитель початкових класів]]";
 
* У 1980 р. закінчив [[Кременчуцьке педагогічне училище]] за спеціальністю „[[Початкова освіта|Початкове навчання]]", здобув кваліфікацію «[[Початкова освіта|Вчитель початкових класів]]";
  
* У 1985 р. закінчив із відзнакою [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]].
+
* У 1985 р. закінчив із відзнакою [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «[[Педагогіка]] та [[психологія]]», здобув кваліфікацію [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]].
  
 
== Досвід роботи ==
 
== Досвід роботи ==
  
* 1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін [[Білгород-Дністровське педагогічне училище|Білгород-Дністровського педагогічного училища]], шкільний психолог;
+
* 1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін [[Білгород-Дністровське педагогічне училище|Білгород-Дністровського педагогічного училища]], [[Практична психологія|шкільний психолог]] сш №11;
  
 
* 1998-2000 рр. – доцент [[Кафедра психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова|кафедри психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова]];
 
* 1998-2000 рр. – доцент [[Кафедра психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова|кафедри психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова]];
Рядок 19: Рядок 19:
 
* 2000-2008 рр. – доцент [[Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова|кафедри педагогіки та психології вищої школи  НПУ імені М.П. Драгоманова]].
 
* 2000-2008 рр. – доцент [[Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова|кафедри педагогіки та психології вищої школи  НПУ імені М.П. Драгоманова]].
  
* Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (1998-2009 рр.).
+
* Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти [[НАПН України]] (1998-2009 рр.).
  
 
* З січня 2008 р. по червень 2010 р. - завідувач [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедрою практичної психології]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету]] імені [[Борис Грінченко|Бориса Грінченка]].
 
* З січня 2008 р. по червень 2010 р. - завідувач [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедрою практичної психології]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету]] імені [[Борис Грінченко|Бориса Грінченка]].
Рядок 30: Рядок 30:
 
Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи.
 
Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи.
  
Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і [[Практична психологія|практичного психолога]], етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посібників для вищих навчальних закладів із педагогіки і [[психологія вищої школи|психології вищої школи]], у т.ч. чотирьох – з [[Гриф МОН України|грифом МОН України]].
+
Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «[[Я-концепція|Я-концепції]]», становлення особистості майбутнього педагога і [[Практична психологія|практичного психолога]], етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посібників для вищих навчальних закладів із педагогіки і [[психологія вищої школи|психології вищої школи]], у т.ч. чотирьох – з [[Гриф МОН України|грифом МОНмолспорту України]].
  
 
== Викладає дисципліни ==
 
== Викладає дисципліни ==
Рядок 36: Рядок 36:
 
* [[Психологія вищої школи]]
 
* [[Психологія вищої школи]]
 
* Теоретико-методологічні проблеми психології
 
* Теоретико-методологічні проблеми психології
* Методологія та організація науково-психологічних досліджень»  
+
* Методологія та організація науково-психологічних досліджень»
та ін.
+
* [[Вікова психологія]] та ін.  
  
 
== Основні публікації: ==
 
== Основні публікації: ==

Версія за 16:39, 19 лютого 2012

Фото: ЮРЧЕНКО Віктор Іванович

ЮРЧЕНКО Віктор Іванович – директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент.

Зміст

Освіта

  • У 1976 р. - випускник Піски-Удайської восьмирічної школи (с. Піски-Удайські, Чорнухинський р-н, Полтавська обл.);

Досвід роботи

  • Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти НАПН України (1998-2009 рр.).

Наукова діяльність

У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища» (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент Власенко Віктор Володимирович.

Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи.

Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і практичного психолога, етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посібників для вищих навчальних закладів із педагогіки і психології вищої школи, у т.ч. чотирьох – з грифом МОНмолспорту України.

Викладає дисципліни

Основні публікації:

  1. Приходько Ю.О.,Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник: Навч. посіб. – К.: Каравела, 2012. – 328 с.
  2. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи.- 3-є вид., випр. і доп. - К.: Каравела, 2011. - 360 с.
  3. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ. – Вид. 2-ге, доп. і перероб. – К. : Каравела, 2008. – 351 с. – Бібліогр.: с. 351. – ISBN 966-8019-00-8 (рекомендовано МОН України).
  4. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб. – К. : Каравела, 2008. – 336 с. – Бібліогр.: с. 333-335.–ISBN 966-8019-00-8 (гриф МОН України).
  5. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К. : ТОВ „Філ-студія", 2006. – 320 с. – Бібліогр.: в кінці розд. – ISBN 966-8527-33-X. (гриф МОН України).
  6. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб. / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ ім.Драгоманова, 2006. – 206 с. – Бібліогр.: с. 195-205. – ISBN 966-660-289-X.
  7. Юрченко В.І. Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс // Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 2. – С.103-113.
  8. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посіб. для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ, 2003. – 267 с. – Бібліогр.: с. 254-267. – ISBN 966-660-100-1.
  9. Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
  10. Кудіна В.В., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Курс лекцій / Київський славістичний ун- т; Національний педагогічний ун-т ім. М.Драгоманова. — К. : КСУ, 2004. — 176с.
  11. Юрченко В.І. Гуманістична психологія Г.С.Костюка // Рідна школа. – 1999.– №12. – С.25-27.
  12. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості // Рідна мова: Квартальник Українського вчительського товариства у Польщі. – Варшава: Ridna Mowa , 2010. – №13. – С. 35-39.
  13. Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії // Освіта і управління. –№4, т.2. –1998. – С.91-99.
  14. Юрченко В.І. Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. – 1997.– №1.– С.191-197.


Повний список публікацій знаходиться на сторінці: Друковані праці Юрченка В.І.‎


Контакти

e-mail: yrvi@ukr.net



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама