Турчина (Сайчук) Лариса Іванівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Турчина (Сайчук) Лариса Іванівна - старший викладач кафедри педагогіки і психології Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Зміст |
Освіта
У 1985 р. закінчила Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Досвід роботи
- Луцьке педагогічне училище ім. Ярослава Галана (педагог)
- Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (старший науковий співробітник),
- МАУП (викладач).
- Закінчила аспірантуру у Волинському національному університеті імені Лесі Українки
Наукова діяльність
Працює над кандидатською дисертацією на тему "Психосоціальні стратегії професійного самовизначення студентської молоді"
Сімейний стан
Заміжня. Виховує сина Маркіяна 1998 р.н..
Основні публікації
- Сайчук Л.І., Сайчук І.І. Відповідальне ставлення до життя як інтегратор конотативних значень індивідуальної свідомості / Л.І. Сайчук // Проблеми формування особистості вчителя та шляхи його підготовки до всебічного розвитку учнів. Тези доповідей та повідомлень науково-практ. семінару. Частина І. Луцьк, 1989. – С. 15-17.
- Сайчук Л.І. Динаміка професії і розвиток особистості як фактори профорієнтації / Л.І. Сайчук // Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості. ІІ частина. ІІ розділ. С. 269-270.
- Сайчук Л.І. Саморегуляція професійного вибору / Л.І. Сайчук // Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості. ІІ частина. ІІ розділ. С. 271-273.
- Потапчук Л., Сайчук Л. Відповідальність старшокласників за саморозвиток та самореалізацію своєї особистості / Л.І. Сайчук // Наук. вісн. ВДУ імені Лесі Українки. Cер пед та психол. науки. – 1998. – № 9. – С. 134-136.
- Турчина Л.І. Конструктивні можливості психотемпорального аналізу професіоналізації жінки середнього віку / Л.І. Турчина // Конструктивна психологія і професіоналізація особистості. Мат. міжрег. Наук. - практ. конф. – Луцьк: «Вежа», 2002. – С. 79-84.
- Турчина Л.І. Реінженіринг професіонала: психосоціальний аналіз / Л. І. Турчина // Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. Мат. Міжнарод. наук. конф. 17-18 грудня 2001р. Т. 4. К.: «Міленіум», 2002. – С. 375-377.
- Турчина Л.І. Психологічні фактори успішного навчання у дорослому віці / Л. І. Турчина // Методологічні та методичні проблеми післядипломної педагогічної освіти у контексті андрагогічних ідей. Мат.Всеук. наук.-практ. конф., Луцьк 2006. – С. 233-238.
- Турчина Л.І. Толерантність у контексті професійного самовизначення особистості // Психологічні перспективи. Вип. 12. Луцьк: «Вежа», 2008. – С. 181-188.
- Турчина Л.І. Ціннісні виміри професійного самовизначення /Л.І.Турчина // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог, 2002. – Вип.3. – С.78-83.
- Турчина Л.І. Психологічні особливості професіоналізації жінки-педагога середнього віку. / Л.І.Турчина // Гендерні аспекти в методологіях гуманітарних наук. Луцьк 2005,. – С. 243-252.
- Турчина Л.І. Психологічна допомога сім’ї у формуванні життєвої компетентності старшокласника / Л.І.Турчина // Наук.-метод. вісник «Педагогічний пошук» упр. освіти і науки Волинської обл. держ. адміністрації, Волинський ін-т. післядип. пед. освіти. – 2007. - №3. – С.74-75.
- Турчина Л.І. Психологічне забезпечення профорієнтаційної роботи в закладах освіти /Л.І.Турчина // Професійна психологія: реалії та перспективи розвитку. Зб. мат. конф. /за ред. проф. Ж.П.Вірної - Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2008. – С. 185-189.
- Турчина Л.І. Психосоціальні контури професіоналізму: інтеркультурні впливи / Л.І.Турчина // Культура і розвиток особистості: міфи та реалії в психології й педагогіці: матеріали Міжнар. Наук-практ. конф. – Луцьк: Волин.нац.ун-т ім. Лесі Українки, 2009. – С. 130-136.
- Павлюк Т.М. Турчина Л.І. «Гендерні особливості мотиваційного вибору професії старшокласника» / Л.І.Турчина// «Культурно-історичні і соціально-психологічний потенціал особистості в умовах трансформаційних змін в суспільстві»: матеріали Міжнародної конференції м.Одеса, 2010р. – С.310-318.
- Турчина Л.І. «Психосоціальні стратегії професіоналізації психологів освітніх закладів» / Л.І.Турчина // Наук. метод. вісник «Педагогічний пошук» упр.освіти і науки Волинської обл. держ. адмістрації, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, №4 (21), 2011. – С.22-25.
- Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості / Л.І.Турчина // Еліта і обдарованість: точки перетину: матеріали Міжнар. Наук-практ. конф. – м.Київ, 2010. – С. 272 – 278.
- Турчина Л.І. «Самоефективність у контексті психосоціальних стратегій професіоналізації обдарованої молоді» // Матеріали Всеукраїнської конференції «Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема», м.Київ, Інститут обдарованої дитини, 2011р. – С. 140-146.
- Турчина Л.І. «Психосоціальний аналіз професійного самовизначення обдарованої молоді» // Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ - Випуск І. - 2011р. – 121-123 С.