Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 1

Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (2050100250500).

  1. Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі ‎(15 категорій)
  2. Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи ‎(15 категорій)
  3. Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії ‎(15 категорій)
  4. Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи ‎(15 категорій)
  5. Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики ‎(15 категорій)
  6. Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі ‎(15 категорій)
  7. Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі ‎(15 категорій)
  8. Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії ‎(15 категорій)
  9. Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») ‎(15 категорій)
  10. Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови ‎(15 категорій)
  11. Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи ‎(15 категорій)
  12. Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(15 категорій)
  13. Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента ‎(15 категорій)
  14. Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту ‎(15 категорій)
  15. Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови ‎(15 категорій)
  16. Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти ‎(15 категорій)
  17. Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов ‎(15 категорій)
  18. Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи ‎(15 категорій)
  19. Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції ‎(15 категорій)
  20. Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі ‎(15 категорій)
  21. Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ ‎(15 категорій)
  22. Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices ‎(14 категорій)
  23. Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills ‎(14 категорій)
  24. Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов ‎(14 категорій)
  25. Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу ‎(14 категорій)
  26. Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers ‎(14 категорій)
  27. Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English ‎(14 категорій)
  28. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(14 категорій)
  29. Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English ‎(14 категорій)
  30. Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи ‎(14 категорій)
  31. Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English ‎(14 категорій)
  32. Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі ‎(14 категорій)
  33. Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі ‎(14 категорій)
  34. Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання ‎(14 категорій)
  35. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики ‎(13 категорій)
  36. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  37. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  38. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  39. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  40. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  41. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  42. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  43. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  44. Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів ‎(13 категорій)
  45. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  46. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  47. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  48. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  49. Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  50. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)

Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама