Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 1
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи (15 категорій)
- Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції (15 категорій)
- Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі (15 категорій)
- Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту (15 категорій)
- Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії (15 категорій)
- Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») (15 категорій)
- Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента (15 категорій)
- Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови (15 категорій)
- Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти (15 категорій)
- Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови (15 категорій)
- Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи (15 категорій)
- Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов (15 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі (15 категорій)
- Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи (15 категорій)
- Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (15 категорій)
- Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі (15 категорій)
- Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики (15 категорій)
- Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ (15 категорій)
- Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі (15 категорій)
- Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії (15 категорій)
- Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи (15 категорій)
- Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов (14 категорій)
- Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices (14 категорій)
- Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи (14 категорій)
- Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу (14 категорій)
- Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills (14 категорій)
- Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації (14 категорій)
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі (14 категорій)
- Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers (14 категорій)
- Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English (14 категорій)
- Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English (14 категорій)
- Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English (14 категорій)
- Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання (14 категорій)
- Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі (14 категорій)
- Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи (13 категорій)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (13 категорій)
- Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей (13 категорій)
- Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини (13 категорій)
- Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок (13 категорій)
- Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи (13 категорій)
- Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America (13 категорій)
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів (13 категорій)
- Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова (13 категорій)
- Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови (13 категорій)
- Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ (13 категорій)
- Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові (13 категорій)
- Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема (13 категорій)
- Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова (13 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).