Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 4
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Версія від 07:38, 16 травня 2012;
Snak
(
Обговорення
•
внесок
)
(
різн.
)
← Попередня версія
• Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до:
навігація
,
пошук
Збірник наук. праць. - Випуск_4
Алексєєва І.П.
Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня
Антипін Є.Б.
Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проб
Вишнівська Н.В.
Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей
*
Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства
Делянченко В.М.
Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України
Дорошенко Н.Й.
Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі
Дубовик С.Г.
Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога
Закус О.І.
Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності
Зєнкова С.С.
Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема
Зюзіна З.В.
Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті
Корсун С.І.
Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції
Красносільська Н.С.
Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами
Кришень І.В.
Кришень І.В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі роботи з природнім матеріалом
Кучеренко Є.В.
Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми
Люріна Т.І.
Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті
Мартиненко С.М.
Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня
Марчун В.О.
Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах
Мельничук В.В.
Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе
Науменко В.О.
Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно
*
Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання
Новик І.М.
Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу
Осколова М.Д.
Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно
Поротнікова Г.С.
Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки
Приходько Ю.О.
Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми
Рибалко Н.О.
Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання
Рудєва Л.С.
Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи
Руденко Л.С.
Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку
Солдатова Л.В.
Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах
Тарасова О.
Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять
Терещенко М.В.
Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини
Толубко І.Г.
Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа
Шинкар Т.Ю.
Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку
Шипіло Л.Я.
Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам
Перегляди
Шаблон
Обговорення
Перегляд
Історія
Особисті інструменти
Вхід до системи
Навігація
Головна сторінка
Новини
Редколегія
Нові редагування
Випадкова стаття
Розсилка новин
Пошук
Ми в мережі
Вконтакті
Facebook
Twitter
Науковцям
Збірник наук. праць. - Випуск 17
Збірник наук. праць. - Випуск 16
Збірник наук. праць. - Випуск 15
Збірник наук. праць. - Випуск 14
Збірник наук. праць. - Випуск 13
Збірник наук. праць. - Випуск 12
Збірник наук. праць. - Випуск 11
Збірник наук. праць. - Випуск 10
Збірник наук. праць. - Випуск 9
Збірник наук. праць. - Випуск 8
Збірник наук. праць. - Випуск 7
Збірник наук. праць. - Випуск 6
Збірник наук. праць. - Випуск 5
Збірник наук. праць. - Випуск 4
Збірник наук. праць. - Випуск 3
Збірник наук. праць. - Випуск 2
Збірник наук. праць. - Випуск 1
Матеріали конференції
Вимоги до оформлення статті
Студенту/Аспіранту
Книгарня
Навчальна література
Інтернет-джерела
Психологічні тренінги
Центр тренінгів
Послуги Центру
Балінтовська група
Установи
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут психології і соціальної педагогіки
Педагогічний інститут
НПУ ім.Драгоманова
Редколегія віснику
Безпалько О.В.
Іванов О.В.
Побірченко Н.А.
Сєргєєнкова О.П.
Чернобровкін В.М.
Бакланов К.В.
Веретенко Т.Г.
Прокопович Є.М.
Юрченко В.І.
Кудикіна Н.В.
Мартиненко С.М.
Бєлєнька Г.В.
Наші партнери
Московський гуманітарний педагогічний інститут
Освітньо-суспільний журнал «РІДНА МОВА»
Інструменти
Посилання сюди
Пов'язані редагування
Спеціальні сторінки
Постійне посилання
Реклама