Збірник наук. праць. - Випуск 9

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 50: Рядок 50:
  
 
<center>'''ЗМІСТ'''</center>
 
<center>'''ЗМІСТ'''</center>
 +
 +
 +
'''[[Apenko S.N. Developing leadership in project with the use of verbal learning and visual information ]]'''
  
 
'''[[Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку]]'''
 
'''[[Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку]]'''

Версія за 19:50, 29 травня 2013

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 9. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_9

Фото Титул Випуск 9.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № __ від _________ 2012р.)


РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освітиПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, 2012
© http://www.psyh.kiev.ua, 2012


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернетспільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті
ЗМІСТ


Apenko S.N. Developing leadership in project with the use of verbal learning and visual information

Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку

Бойко С. Т. Медіа-освіта як складова професійної компетентності психолога в інформаційному суспільстві

Ботіна Л. Й. Дослідження особливостей мовленнєвої комунікації у науковому співтоваристві (гендерний аспект)

Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики

Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору

Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності

Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку

Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх

Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України

Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю

Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі

Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку

Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні

Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями

Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи

Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості

Царенко Л.Г. Моделі здоров’я в інтерпретації особистого досвіду

Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк.

Яремчук В.В.Феномен соціального сирітства як наукова проблема


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама