Збірник наук. праць. - Випуск 9
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(20 проміжних версій 6 користувачів не показані) | |||
Рядок 50: | Рядок 50: | ||
<center>'''ЗМІСТ'''</center> | <center>'''ЗМІСТ'''</center> | ||
+ | |||
'''[[Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку]]''' | '''[[Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Бойко С. Т. Медіа-освіта як складова професійної компетентності психолога в інформаційному суспільстві]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ботіна Л. Й. Дослідження особливостей мовленнєвої комунікації у науковому співтоваристві (гендерний аспект)]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Царенко Л.Г. Моделі здоров’я в інтерпретації особистого досвіду]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк.]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Яремчук В.В.Феномен соціального сирітства як наукова проблема]]''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
− | |||
[[Категорія:Електронні книги]] | [[Категорія:Електронні книги]] | ||
[[Категорія:Наукові праці]] | [[Категорія:Наукові праці]] | ||
− | |||
[[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] | [[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]] | [[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
[[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]] | [[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]] | ||
+ | {{Збірник наук. праць. - Випуск 9}} | ||
+ | {{Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць}} |
Поточна версія на 14:19, 14 вересня 2013
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 9. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_9
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освітиПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку
Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності
Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх
Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України
Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі
Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку
Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи
Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості
Царенко Л.Г. Моделі здоров’я в інтерпретації особистого досвіду
Яремчук В.В.Феномен соціального сирітства як наукова проблема
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17