Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 5
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Snak (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: {{Список | name = Збірник_наук._праць._-_Випуск_5 | title = Збірник_наук._праць._-_Випуск_5 ...) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
{{Список | {{Список | ||
− | | name = | + | | name = Збірник наук. праць. - Випуск 5 |
− | | title = [[ | + | | title = [[Збірник наук. праць. - Випуск 5]] |
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
|text01 = [[Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов]] | |text01 = [[Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов]] | ||
− | |group02 = [[ | + | |group02 = [[Безпалько О.В.]] |
− | |text02 = [[ | + | |text02 = [[Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі]] |
− | |group03 = [[ | + | |group03 = [[Веред Л.Г.]] |
− | |text03 = [[ | + | |text03 = [[Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності]] |
− | |group04 = [[ | + | |group04 = [[Задоя В.О.]] |
− | |text04 = [[ | + | |text04 = [[Задоя В.О. Методичні засади використання ігрових методів у професійній підготовці майбутніх вихователів]] |
− | |group05 = [[ | + | |group05 = [[Калюжна Ю.С.]] |
− | |text05 = [[ | + | |text05 = [[Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи]] |
− | |group06 = [[ | + | |group06 = [[Козирєва К.А.]] |
− | |text06 = [[ | + | |text06 = [[Козирєва К.А. Формування культури мовлення у майбутніх учителів початкової школи]] |
− | |group07 = [[ | + | |group07 = [[Козоріз М.]] |
− | |text07 = [[ | + | |text07 = [[Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності]] |
− | |group08 = [[ | + | |group08 = [[Кохніченко О.Є.]] |
− | |text08 = [[ | + | |text08 = [[Кохніченко О.Є. Анімація як засіб формування у першокласників вміння читати]] |
− | |group09 = [[ | + | |group09 = [[Лукашевич Т.М.]] |
− | |text09 = [[ | + | |text09 = [[Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов]] |
− | |group10 = [[ | + | |group10 = [[Люріна Т.І.]] |
− | |text10 = [[ | + | |text10 = [[Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури]] |
− | |group11 = [[ | + | |group11 = [[Ляхова К.О.]] |
− | |text11 = [[ | + | |text11 = [[Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності]] |
− | |group12 = [[ | + | |group12 = [[Пальчик М.О.]] |
− | |text12 = [[ | + | |text12 = [[Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи]] |
− | |group13 = [[ | + | |group13 = [[Паншина Ю.В.]] |
− | |text13 = [[ | + | |text13 = [[Паншина Ю.В. Методичне портфоліо вчителя початкових класів із педагогічної діагностики]] |
− | |group14 = [[ | + | |group14 = [[Пиліпко Л.М.]] |
− | |text14 = [[ | + | |text14 = [[Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку]] |
− | |group15 = [[ | + | |group15 = [[Райченок Т.В.]] |
− | |text15 = [[ | + | |text15 = [[Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов]] |
− | |group16 = [[ | + | |group16 = [[Сандрович Т.С.]] |
− | |text16 = [[ | + | |text16 = [[Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах]] |
− | |group17 = [[ | + | |group17 = [[Середа І.]] |
− | |text17 = [[ | + | |text17 = [[Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання]] |
− | |group18 = [[ | + | |group18 = [[Тристень К.С.]] |
− | |text18 = [[ | + | |text18 = [[Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека]] |
− | |group19 = [[Шкарбан Л.В.]] | + | |group19 = [[Швець Н.А.]] |
− | | | + | |text19 = [[Швець Н.А. Інтернет залежність та її вплив на виховання підлітків]] |
+ | |||
+ | |group20 = [[Шкарбан Л.В.]] | ||
+ | |text20 = [[Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей]] | ||
Поточна версія на 07:36, 16 травня 2012