Збірник наук. праць. - Випуск 10

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(19 проміжних версій 3 користувачів не показані)
Рядок 14: Рядок 14:
 
[[Безпалько Ольга Володимирівна]], доктор педагогічних наук, професор, директор [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
 
[[Безпалько Ольга Володимирівна]], доктор педагогічних наук, професор, директор [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
  
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
+
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
  
 
[[Іванов Олександр Володимирович]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
 
[[Іванов Олександр Володимирович]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
Рядок 26: Рядок 26:
 
[[Бакланов Костянтин Володимирович]], кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
 
[[Бакланов Костянтин Володимирович]], кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
  
[[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор, завідувач  [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
+
[[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач  [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
  
 
[[Прокопович Євгеній Михайлович]], кандидат медичних наук, доцент [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 
[[Прокопович Євгеній Михайлович]], кандидат медичних наук, доцент [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
  
 
[[Юрченко Віктор Іванович]], кандидат психологічних наук, доцент, директор [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
 
[[Юрченко Віктор Іванович]], кандидат психологічних наук, доцент, директор [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
 +
 +
[[Кудикіна Надія Василівна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою дошкільної освіти]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
  
 
[[Мартиненко Світлана Миколаївна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін КУ імені Бориса Грінченка|кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 
[[Мартиненко Світлана Миколаївна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін КУ імені Бориса Грінченка|кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
Рядок 48: Рядок 50:
  
 
<center>'''ЗМІСТ'''</center>
 
<center>'''ЗМІСТ'''</center>
 +
 +
'''[[Передмова. Міжкафедральний семінар|Передмова]]'''
  
 
'''[[Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції  в системі  навчання майбутніх учителів початкової школи та  іноземної мови]]'''
 
'''[[Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції  в системі  навчання майбутніх учителів початкової школи та  іноземної мови]]'''
  
 
'''[[Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи]]'''
 
'''[[Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи]]'''
 +
 +
'''[[Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема]]'''
 +
 +
'''[[Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу]]'''
 +
 +
'''[[Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови]]'''
 +
 +
'''[[Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів]]'''
 +
 +
'''[[Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ]]'''
 +
 +
'''[[Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ]]'''
 +
 +
'''[[Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів]]'''
 +
 +
'''[[Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування]]'''
 +
 +
'''[[Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу]]'''
  
 
'''[[Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм]]'''
 
'''[[Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм]]'''
 +
 +
'''[[Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності  вчителя початкової школи]]'''
  
 
'''[[Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням]]'''
 
'''[[Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням]]'''
Рядок 68: Рядок 92:
  
 
'''[[Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?]]'''
 
'''[[Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?]]'''
 +
 +
'''[[Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів  початкової школи наукової  картини світу]]'''
 +
 +
'''[[Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності]]'''
  
 
'''[[Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання]]'''
 
'''[[Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання]]'''
  
  
{{Збірник наук. праць. - Випуск 10}}
+
 
  
 
[[Категорія:Електронні книги]]
 
[[Категорія:Електронні книги]]
Рядок 79: Рядок 107:
 
[[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 +
[[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]]
 +
 +
{{Збірник наук. праць. - Випуск 10}}
 +
{{Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць}}

Поточна версія на 08:38, 14 травня 2013

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару "Сучасні освітні стратегії формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи" (22 листопада, 2012 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 10. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_10

Фото Титул Випуск 10.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № __ від _________ 2012р.)

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освітиПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, 2012
© http://www.psyh.kiev.ua, 2012


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернетспільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті


ЗМІСТ

Передмова

Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови

Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи

Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема

Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу

Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови

Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів

Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ

Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ

Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів

Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування

Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу

Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм

Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи

Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням

Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя

Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи

Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови»

Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії

Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд

Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?

Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу

Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності

Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама