Збірник наук. праць. - Випуск 10
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(23 проміжні версії 4 користувачів не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] : Збірник | + | '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару "Сучасні освітні стратегії формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи" (22 листопада, 2012 р., м.Київ) / [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]. – Випуск 10. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_10 |
+ | [[Файл:Фото Титул Випуск 10.jpg|міні|праворуч|350пкс|]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <center>Рекомедовано до видання Вченою радою</center> | ||
+ | |||
+ | <center>[[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка]]</center> | ||
+ | |||
+ | <center>(Протокол № __ від _________ 2012р.)</center> | ||
'''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''': | '''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''': | ||
Рядок 42: | Рядок 50: | ||
<center>'''ЗМІСТ'''</center> | <center>'''ЗМІСТ'''</center> | ||
+ | |||
+ | '''[[Передмова. Міжкафедральний семінар|Передмова]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови]]''' | ||
'''[[Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи]]''' | '''[[Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу]]''' | ||
'''[[Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм]]''' | '''[[Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи]]''' | ||
'''[[Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням]]''' | '''[[Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя]]''' | ||
'''[[Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи]]''' | '''[[Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови»]]''' | ||
'''[[Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії]]''' | '''[[Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії]]''' | ||
'''[[Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд]]''' | '''[[Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності]]''' | ||
'''[[Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання]]''' | '''[[Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання]]''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
[[Категорія:Електронні книги]] | [[Категорія:Електронні книги]] | ||
Рядок 63: | Рядок 108: | ||
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]] | [[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
[[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]] | [[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]] | ||
+ | |||
+ | {{Збірник наук. праць. - Випуск 10}} | ||
+ | {{Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць}} |
Поточна версія на 08:38, 14 травня 2013
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару "Сучасні освітні стратегії формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи" (22 листопада, 2012 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 10. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_10
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освітиПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ
Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів
Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням
Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя
Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи
Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії
Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?
Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу
Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17