Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 15
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 15. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_15
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Богачков Ю.Н., Фельдман Я.А. Исследование личности перекрестным методом
Бодня О.В., Кононенко С.О. Інформаційно-комунікаційні технології у науково-методичній роботі школи
Гріньова О.М., Науменко М.С. Гендерні особливості ставлення до кохання у сучасної молоді
Громова Н.М. Критичне мислення в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників
Колос Х.В. Психолого-педагогічний аналіз причини виникнення страхів у дітей дошкільного віку
Корсун С.І. Соціально-психологічні засади правоохоронної політики держави
Кострикіна В.Ю. Теоретико-психологічний аналіз феномену психічних станів у дітей дошкільного віку
Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні аспекти формування гендерних стереотипів у сучасної молоді
Мазур К.В. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого дошкільного віку засобами гри
Музика О.О., Кириченко А.М. Пустощі як своєрідні прояви активності дитини
Прохорова Н.М. Теоретичні засади особистісно-орієнтованого навчання рисунку у ВНЗ
Фараон О.В. Психологічні особливості уваги у хлопців і дівчат старшого дошкільного віку
Чайковська С.В. Адаптація перспективних ідей С. Русової щодо виховання дітей дошкільного віку...
Чала О.А. Перфекціонізм як детермінанта деструктивної конфліктності юнацтва
Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання
Юрченко В.І. Особливості локус-контролю студентів у зв’язку з педагогічною практикою