Збірник наук. праць. - Випуск 2
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка; Московський гуманітарний педагогічний інститут. – Випуск 2. – К., М., 2010. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_2
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, професор кафедри дистанційного навчання Національного авіаційного університету;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка (заступник головного редактора).
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова
Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі
Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії
Гринечко А.Я. Співвідношення рівнів тривожності та самооцінки сучасної молоді
Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном воздасте
Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя
Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном
Каменєва Т.В. Мовленнєва майстерність та техніка мовлення психолога
Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції
Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів
Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера
Махній М.М. Соціальні нормативи тактильної поведінки
Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини
Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент
Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів
Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків
Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі
Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі
Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини
Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках
Щербань Є.А. Огляд теоретичних досліджень структури та типологій картини світу людини
Юрченко В.І. Рідна мова і становлення особистості дитини