Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психології
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Коваленко В’ячеслав Олександрович - директор Навчально-наукового інституту права та психології Київського національного університету внутрішніх справ.
Шановні учасники і гості конференції!
Дозвольте привітати вас в стінах навчально-наукового інституту права і психології Київського національного університету внутрішніх справ!
Наш інститут вже 15 років готує дві категорії фахівців: правознавців та психологів. Обидві передбачають високу відповідальність за результати професійної діяльності. Наші випускники (їх уже більше 5 тисяч), не просто працюють з людьми, а в силу специфіки професійної діяльності, активно впливають на чужі долі. В стінах інституту розпочинається їх довгий шлях до професіоналізму, і наше першочергове завдання – створити для цього всі відповідні умови.
Саме від вас, науковців, ми хотіли б отримати рекомендації, як усім нам, представникам вищої школи, із вчорашніх абітурієнтів, котрі часто самі не знають, чого хочуть, сформувати зацікавленого студента, майбутнього фахівця.
Світ змінюється. Сучасні технології роблять доступною потік інформації. Дуже просто зараз студенту добути з мережі книжку чи реферат, і не кожен з них замислюється над тим, що доступність не завжди означає якість. Тому все більш важливою стає роль викладача не як транслятора знань, а як консультанта та помічника в процесі оволодіння професійно значущою інформацією, як джерела виховного впливу на особистість майбутнього фахівця.
Будь-який вплив в міжособистісному спілкуванні завжди є взаємодією. Це виявляється не лише у спілкуванні студентів з викладачами, але й через організацію навчально-виховного процесу, забезпечення умов, за яких навчання студентів буде найбільш ефективним. Саме від психологічної науки, у першу чергу, ми очікуємо допомоги у виявленні таких умов.
Хочу побажати Вам комфортної, продуктивної праці в стінах нашого славного університету і оголосити нашу конференцію відкритою.