Сторінки з найменшою кількістю змін
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 1
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Темрук Олена Василівна (2 версії)
- Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System (2 версії)
- Шевченко І.О. (2 версії)
- Спілкування ділове (2 версії)
- Ідентифікація (2 версії)
- Коломийський інститут ПНУ імені Василя Стефаника (2 версії)
- Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі (2 версії)
- Андрієвська Валерія Вікторівна (2 версії)
- Інститут педагогіки і психології (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики (2 версії)
- Ткаченко (Капустян) Діна Костянтинівна (2 версії)
- Консенсус (2 версії)
- Паничок Т.Я. Принцип мультидисциплінарності як основний принцип організації статевого виховання у навчальних закладах Німеччини (2 версії)
- Балінтовська група. Тренінг контакту терапевт–клієнт (довгостроковий проект) (2 версії)
- Гріньова О.М., Диба Н.М. Активізація творчих здібностей у дітей старшого дшкільного віку засобами тренінгу (2 версії)
- Рубан Олена Валентинівниа (2 версії)
- Суспільний груповий настрій (2 версії)
- Скрипник М.І.Експериментальна діял-сть науково-педаг.працівників: підготовка вчителів до комунікації в умовах соціокультурних викликів (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Е.Тесзеній (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Єременко Василь Іванович (2 версії)
- Психологія праці (2 версії)
- Смаль Василь Захарович (2 версії)
- Когут І.В. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі (2 версії)
- Підготовка вчителя національної школи: етнопсихологічний і соціальний ракурс (2 версії)
- Напрям підготовки (спеціальність)"Соціальна робота" (2 версії)
- Таджиева М.К. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Чугунов О.М. (2 версії)
- Деструктивність (2 версії)
- Калініна Юлія Миколаївна (2 версії)
- Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами (2 версії)
- Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ (2 версії)
- Самоврядування (2 версії)
- Ананьев Б.Г. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Шелухин Д.Я. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Гора Т.В. (2 версії)
- Ралко Юлія В. (2 версії)
- Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (2 версії)
- Подоляк Л.Г. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Рибалко Н.О. (2 версії)
- Стеценко Г.В. (2 версії)
- Куликовський Ярослав Вячеславович (2 версії)
- Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя (2 версії)
- Новини/2015-01-27 (2 версії)
- Психологічні тренінги для педагогів (2 версії)
- Випуск 2001 року (2 версії)
- Гурбанська Світлана Олександрівна (2 версії)
- Туриніна Олена Леонтьєва (2 версії)
- Гарбуз Марія Віталіївна (2 версії)
- Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психології (2 версії)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).