Педагогічна та психологічна література (джерела)/М
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Увага! На цій сторінці відібрана лише та література, бібліографічний опис якої починається з літери: М
Щоб переглянути всі джерела, перейдіть за посиланням Педагогічна та психологічна література (джерела)!
- Магдик О. Правове виховання школярів: теорія, досвід, проблеми // Постметодика. - 1999 № 2/4.
- Мазилов В.А. Психология практического мышления: специфика обобщений и природа реализуемости знаний //Психологический журнал, 1999. - № 4. - С. 124 - 126.
- Мазниченко М. Педагогические фобии и мании: классификация и преодоление // Народное образование. - 2004. - №7. - С.233~239.
- Майборода В. К. Вища педагогічна освіта в Україні: історія, досвід, уроки (1917-1985 рр.). -К.: Либідь, 1992. - 196 с.
- Майерс Д. Социальная психология: Пер. с англ. - СПб.: Питер, 1996. - 684 с.
- Макаренко Н. В., Вороновская В. И., Панченко В. М. Связь индивидуальных психофизиологических свойств с успешностью обучения в вузе // Психологический журнал. - 1991. - №6, т. 12. - С. 98-104.
- Макаренко Ю. А. Системная организация эмоционального поведения. - М.,1980.
- Максименко С.Д. Індивідуальні особливості мислення дитини. - К.: Знання, 1977.-48 с.
- Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці: Навч. пос. для вищої школи. - К.: Наукова думка, 1998. - 226 с.
- Максименко С.Д. Розвиток психіки в онтогенезі: [В 2 т.]. - К.: Форум, 2002. - Т.І. Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. -319 с.; Т. 2. Моделювання психологічних новоутворень: генетичний аспект. - 335 с.
- Максименко С.Д., Щербан Т.Д. Професійне становлення молодого вчителя.-Ужгород: Закарпаття, 1998. - 106 с.
- Максимець С.М. Місце емпатії в професіограмі вчителя // Психологія: Зб.наук.праць НПУ ім. М.П.Драгоманова. - Вип.4(7). - К., 1999. - С.67-72.
- Максимова В.Н. Акмеологическая теория в контексте проблемы качества образования //Педагогика. - 2002. - №2. - С.9-14.
- Макшанов С.И. Методологические аспекты профессионального тренинга // Вестник СПбГУ. - Серим 6. - Вып. 3. - 1992.
- Макшанов С.И. Профессиональный тренинг // Психология профессиональной подготовки / Под ред Никифорова Г.С. - СПб, 1993. -С. 44-81.
- Макшанов С.И. Психология тренинга. -СПб., 1997. - 214 с.
- Макшанов С.П., Хрящева Н.Ю. Психогимнастика в тренинге Каталог. Часть 1.- СПб., 1993. -108 с.
- Малахов В.А. Искусство и человеческое мироотношение. - К., 1988. - 211с. с. с.
- Малибруда Е. Я - Ты - Мы: психологические возможности улучшения общения. - М., 1986.
- Маліхіна Т. Психолого - педагогічна робота з попередження аморальної поведінки підлітків // Рідна школа. - 1999. - № 9. - С.50-53.
- Малькова З.А., Вульфсон Б.Л. Современная школа и педагогика в капиталистических странах. - М.: Наука, 1975 - 124с. с. с.
- Мануйлов Ю.С. Концептуальные основы средового подхода в воспитании // Вестник университета российской академии образования. - 2003.- № 1. - С.36-68.
- Манько В.М. Передумови регуляції емоційних станів студентів під час навчально-професійної діяльності // Соціалізація особистості: Зб. наук. пр. -Вип.3. -К., 2000. -С.140-146.
- Марасанов Г.И. Социально - психологический тренинг. - М.: Совершенство, 1998. - 208 с.
- Марисова Л. И. Студенческий коллектив: основы формиравания и деятельности. - К.: Вища школа, 1985. - 176 с.
- Марищук В.Л., Евдокимов В.И. Поведение и саморегуляция человека в условиях стресса. - СПб.: Изд. Дом "Сентябрь", 2001. - 260 с.
- Маркова А.К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя // Педагогика. - 1995. - № 6. - С. 55 - 63.
- Маркова А.К. Психология профессионализма. - М. Ледагогика, 1996. - 256с. с.
- Маркова А.К. Психология труда преподавателя высшей школы: Кн. для учителей. - М.; Просвещение, 1993. - 192 с.
- Маркова А.К. Психология труда учителя: Кн. для учителей. - М.: Просвещение, 1993. - 192 с.
- Маркова А.К. Пути исседования мотивации учебной деятельности школьников // Вопросы психологии.- 1980. - №5 - С.44-59.
- Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. - М., 1974. - 320 с.
- Маркова А.К., Матис Т.А., Орлов А.Б. Формирование мотивации учения: Книга для учителя. - М.: Просвещение. - 1990. - 192с. с. с.
- Мартинюк І.А. Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в школі: Автореф. дис..канд-та психол. наук: 19.00.08 / Інститут психології імені Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 16 с.
- Мартинюк І.О. Проблеми життєвого самовизначення молоді (Досвід прикладного дослідження). - К.: Наукова думка, 1993. - 54 с.
- Масанери М. Современная технология и экономическое развитие Японии: Пер с англ. - М., 1986. -с. 139.
- Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы: Пер. с англ. - М.: Смысл, 1999. - 424 с.
- Маслоу А. Психология бытия: Пер. с англ. - М.:Рефл-бук; К.: Ваклер, 1997. - 304 с.
- Маслоу А. Самоактуализация // Психология личности: Тексты. - М., 1982. - С. 108-117.
- Массовые виды искусства и современная художественная культура. - М., 1986. - 272 с.
- Матвієнко П. Живодайні джерела патріотизму // Пост методика. - 2000 - № 1.
- Матвієнко П. Позитивна "Я - концепція" вчителя // Завуч. - 2003. - №10. - С.6-8.
- Матейко Н.М. Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю: Дисерт... канд. - К., 2005.
- Матушевский Г.У. К концептуальным основам системы непрерывного образования вузовских преподавателей // Alma mater. - 2000. - № 11.
- Матушевский Г.У. Основные характеристики психолого-педагогической подготовки и переподготовки преподавателей высшей школы // Психологическая наука и образование. - 2001. - №2. - С. 26-31.
- Матушевский Г.У. Проектирование системы непрерывного профессионального образования преподавателей высшей школы. - Казань, 1999.
- Матушевский Г.У., Цвенгер Ю.В. Основные характеристики психолого-педагогической подготовки и переподготовки преподавателя высшей школы на современном этапе // Психологическая наука и образование. - 2001. - №2. - С. 26-31.
- Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. -208 с.
- Матюшкин А.М., Понукалин А.А. Проблемные ситуации в психологической подготовке специалиста в вузе // Вопросы психологии. - 1988. - №2. - С. 76-82.
- Махова И.Ю. Теоретические вопросы возрастной психологии: Уч.-мет. пособие. - Комсомольск-на-Амуре, 2001. - 85 с.
- Мачуська І. Психолого-педагогічні тренінги для вчителів //Початкова школа. -1997. - №12. - С.6-7.
- Машбиц Е. И. Психологические основы управления учебной деятельностью. - К.: Вища школа, 1987. - 224 с.
- Машковский И.И. Содружество добра и красоты. - К.: Мистецтво, 1986. - 72с. с. с.
- Медведев B.C. Проблеми професійної деформації співробітників ОВС (теоретичний та прикладний аспект). - К.: НАВСУ, 1999. - 9,5 д.а.
- Медведев B.C. Професійна деформація співробітників пенітенціарних установ. - Київ: Київський інститут внутрішніх справ, 1996. - 185 с.
- Медведев B.C. Психологічна служба пенітенціарних установ у 3-му тисячолітті // Проблеми пенітенціарної теорії і практики. - К.: РВВ КІВС, 2000. - №5.
- Медведев B.C. Психологія професійної деформації співробітників органів внутрішніх справ. Автореф. дисертації... доктора психол. наук. - К.: 1999. -21с. с. с.
- Медведева И.А. Теоретические основы формирования художественного мышления будущего учителя музыки / Чувашский гос. пед. ун-т им. И..Я. Яковлева. - Чебоксары, 2001. -150с. с.
- Медведь Д.А. Образ мира современного студента: Основы системно-текстологической парадигмы. - Астрахань: Изд-во АГПУ, 2001. - 198 с.
- Медико - біологічні основи валеології. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Під ред. П.Д. Плахтія. - Кам'янець-Подільский. Кам'янець-Подільский державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2000.
- Медична психологiя та психокорекцiя: Матерiали других мiжнародних психологiчних читань. - Харків, 1995. - С. 47-48.
- Меднікова Г. І. Самооцінка та рівень домагань особистості як динамічна система: Дис. кандидата психологічних наук: 19.00.01 / Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2002. - 194 арк.
- Медушевский В.В. Интонационная форма музыки. - М., 1993.
- Меерович М.И., Шрагина Л.И. Технология творческого мышления: практическое пособие. -Минск: Харвест; М.: АСТ, 2000. - 432 с.
- Меерсон Ф.3. Адаптация, стресс и профилактика. - М., 1981.
- Межличностное восприятие в группе / Под ред. Г.М. Андреевой, А.И. Донцова. - М., 1981. -295 с.
- Мей Р. Искусство психологического консультирования. - М., 2001. - 192с. с. с.
- Мейлах Б.С. Процесс творчества и художественное восприятие. - М., 1985. - 318 с.
- Мелибруда Е. Я-Ты-Мы: Психологические возможности улучшения общения // Пер. с польского Е.Н. Новиковой; Вступ. Ст. и общ. Ред. А.А. Бодалева, А.Б. Добровича. - М.: Прогресс, 1986.
- Мелик-Пашаев А.А. Педагогика искусства и творческие способности. - М., 1981. - 96 с.
- Мельник Л.П. Сучасний студент: проблеми і перспективи // Нові технології навчання: Науково -методичний збірник. - К., 2003. - Випуск 135. - С.131-140.
- Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. - 2000 (2001). - Т. 4, №1-2. - С. 106-114.
- Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в экспериментальную психологию личности. - М.: Просвещение, 1985. - 319 с.
- Мельничук І.Я. Формування рефлексивних механізмів цілеутворення у процесі розв'язання професійно-психологічних завдань: Дис... канд. психол. наук: 19.00.07. - К, 2001. - 172 с.
- Мерлин В.С. Очерки интегрального исследования индивидуальности. - М., 1986. - 128с. с.
- Мерлин В.С. Пути приспособления личности к деятельности // Проблемы экспериментальной психологии личности. Ученые записки. - Пермь., 1970. Т. 77, вып.6. - С.78-97.
- Месков М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: пер. с англ. - М.: "Дело ЛТД", 1994. -702с. с. с.
- Метельський Н.В. Пути совершенствования обучения математике: Пробл. современной методики математики. - Мн.: Университетское, 1989. - 160 с.
- Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 1999. - 320 с..
- Методика определения структуры малой группы // Вопросы психологи. - 1984. - №4. - С.112.
- Методика оценки деловых качеств руководителя // Психологический журнал. - 1986. - №3.
- Методичні рекомендації по підготовці вчителя до педагогічної діяльності / укладач Бурлака Я.І. - К., 1986. - 17 с.
- Методологические проблемы развития педагогической науки / Под ред. П.Р.Аутова и др.-М.:Педагогика,1985. - 236 с.
- Мехонцева Д.М. Обучающая система как упорядоченно-устойчивая самоуправляемая и управляемая целостность // Школьные технологии. - М., 2001. - №6. - С.19-26.
- Мешко О.І. Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі.: Дис. канд. психол. наук:19.00.07. - К.,1995. - 174 с.
- Мещеркина Е.Ю. Исследования социальных изменений молодёжи в современной социологии ФРГ // Социальное развитие молодёжи: методологические проблеми региональные особенности. - М., 1986.
- Мещерякова И. А., Иванова А. В. Проблемное поле и переживания студентов // Психологическая наука и образование. - 2004. - №2. - С. 5-10.
- Микитась В. Давньоукраїнські студенти і професори. - К.: Атлас, 1994.- 288 с.
- Микитюк Г.Ю. Взаємини викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього вчителя. Дис.канд.психол.наук. - К., 2003. - 215 с.
- Миллер Дж., Галантер Б., Прибрам К. Планы и структура поведет" Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1965. - 489 с.
- Мильруд Р.П. Формирование профессиональных убеждений у будущих учителей // Вопросы психологии. - 1990. - №1. - С.77-86.
- Мирзоев М.С. Психолого-педагогические признаки для прогнозирования профессиональной успешности будущих учителей информатики // Педагогическая информатика. - 2004. - №2.
- Мироненко В.В. Хрестоматия по психологии. М.: "Просвещение", 1977с. с. с.
- Миронов В.Б. Век образования. - М., 1990.
- Миронова М.Н. Попытка целостного подхода к построению модели личности учителя // Вопросы психологи. - 1998. - №1. - С. 44-53.
- Миславский Ю.А. Саморегуляция и творческая активность личности //Вопросы психологии. - 1990. - №2. - С. 71 -86.
- Мистецтво життєтворчості особистості: Навч.- метод. посібник: У 2 ч. Ред. рада: В.М, Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Совань, І.Г. Єрмаков (керівники авторського колективу) та ін. - К.: ІЗМН, 1997. - Ч. 2: Життєтворчий потенціал нової школи
- Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-зкономических условиях // Вопросы психологии. - 1997. - №4. - С.28-38.
- Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. - М.: Флинта: Московский психолого-социальный институт, 1998. - 200 с.
- Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособной личности: учебн.-метод. пособие / Рос. академия образования, Московский психолого-социальный ин-т. - М.: Изд. Московского психолого-социального ин-та, 2003. - 400 с.
- Митина Л.М. Управлять или подавлять: выбор стратегии профессиональной деятельности педагога. - М.: Сентябрь, 1999. -190 с.
- Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал (психологические проблемы). - М.: Дело, 1994. - 215 с.
- Митина Л.М. Учитель на рубеже веков: психологические проблемы //Психологическая наука и образование. - 1999. - №3-4. - С.5-19.
- Митина Л.М. Эмоциональная гибкость учителя: Псих. содержание, диагнотсика, коррекция. - М.: МПСИ: Флинта, 2001. - 192 с.
- Михальченко Г.Ф. Формирование эмпатии у старшеклассников, ориентирующихся на педагогическую профессию: Автореф. дис.канд.психол.наук. - М., 1989.
- Мицич П. Как проводить деловые беседы. - М., 1983.
- Мищик Л.И. Психолого-педагогические проблемы развития личности. - Запорожье: ЗГУ, 2000.
- Мнацанакан Л. И. Личность и оценочные способности старшеклассников: Кн. для учителя. -М: Просвещение, 1991.
- Могендович М.Р., Полякова В.Б. К физиологическому анализу влияния музыки на человека // Совещание по проблемам высшей нервной деятельности. 21.е: Тез. Докл. - М.,1996, - С. 204-205.
- Моделювання виховної діяльності в системі професійної підготовки студентів: Теорія, практика, програми/ Н.І.Косарєва(упоряд.), А.Й.Капська (ред.). - К.: ІЗМН, 1998. - 192с. с.
- Мойсеєнко Л.Д. Про психічну готовність студентів технічного вузу до використання ЕОМ // Педагогіка і психологія. - 1997. - №3. - С. 156-161.
- Молоканов М.В. Влияние личностных особенностей на профессиональный выбор в практической психологии //Психологический журнал. - 1998. - Т. 19. - № 2. - С. 79 - 96.
- Моляко В.А. Психологическая система тренинга конструктивного мышления // Вопросы психологии. - 2000. - №5.
- Моляко В.А. Психология конструкторской деятельности. - М.: Машиностроение, 1983. - 132 с.
- Моляко В.А. Психология творческой деятельности. - К.: Знание, 1978. - 46 с.
- Моляко В.А. Стратегии решения задач в процессе регуляции творческой деятельности // Психологический журнал, 1995. - № 1. - С. 84 - 90.
- Моляко В.А. Стратегии решения новых задач в процессе творческой деядельности // Обдарована дитина. - №4. - 2002. - С.33-43.
- Моляко В.А. Техническая творческая одаренность // Обдарована дитина. - №4. - 2002. - С.27-32.
- Моляко В.А. Техническое творчество трудовое воспитание. - Москва, Знание, 1985.
- Моляко В.А., Смульсон М.Л. Психологическая готовность к труду на современном производстве. - Киев, 1985. - 14 с.
- Моляко В.О. Психологічна готовність до творчої праці. - К.: Знання. 1989. - 48 с.
- Моляко В.О. Психологічна теорія творчості // Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. члена кореспондента АПН України Н.В. Чепелєвої. - К., Нора-Прінт, 2002. - Випуск 22. - 350 с.
- Моргун В.Ф. Опыт перестройки психологической подготовки учителей // Вопросы психологии. - 1988. - №2. - С.83-87.
- Моргун В.Ф. Психологические проблемы мотивации учения // Вопросы психологии.-1976.-№6. - С.54-67.
- Моргун В.Ф. Психолого-педагогическая диагностика личности в системе профессиональной ориентации: Метод. рекомендации для учителей школ, препод. пед. Институтов и пед. фак. ун-тов.- К.
- Моргун В.Ф., Ткачева Н.Ю. Проблема периодизации развития личности в психологии. Учебное пособие. - М.: Изд-во Моск.ун-та, 1981. - 84с. с. с..
- Моргунова Я.М. Метафора психологічний вимір // Актуальні проблеми психології: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. акад. С.Д.Максименка. - К., Нора-Друк, 2001. - Випуск 23. - 296с. с. с.
- Мордвинцева Л.П. Японская школа: модели социализации. - М., 1991. - С.89.
- Мороз А.Г. Педагогическая техника и пути ее формирования //Народное образование. - 1992. - №2. - С.34-36.
- Мороз А.Г. Профессиональная адаптация выпускника педагогического вуза: Дис. д-ра пед. наук: 13.00.01. - К., 1983. - 480 с.
- Мороз А.Г. Формирование готовности к педагогической деятельности будущих учителей // Психолого-педагогические основы совершенствования подготовки специалистов в университете. - Днепропетровск: ДГУ, 1980. - С. 71-75.
- Мороз І.В. Кваліфікаційні роботи у педагогічному вузі: Методики написання, правила оформлення і порядок захисту: Практ. посібник для студ. - Київ, 2002. - 109 с.
- Мороз І.В., Ярошенко О.Г. Педагогічна практика студетів у загальноосвітніх закладах: Навч. посібник. - К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2003. - 90с. с.34 с.
- Мороз О. Г. Особистість майбутнього педагога (Управління підготовкою вчителя: психолого-педагогічний аспект) //Вища освіта України. - 2002. - N3. - С.50-54.
- Мороз О., Юрченко В. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс // Наукові записки: Зб. наук. стат. НПУ ім.М.П.Драгоманова. - К.: НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2001. - Вип.41. - С.156-159.
- Мороз О., Юрченко В. Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти. - Тернопіль, 2000. - С. 187-189.
- Мороз О.Г, Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навчальний посібник / За заг. ред. О. Г. Мороза. - К.: НПУ, 2003. - 267 с.
- Мороз О.Г. Молодий учитель і шкільний колектив. - К.: Знання 1981.- 48 с. (Педагогічна серія, VII, №3).
- Мороз О.Г. Підготовка студентів педвузу до педагогічної майстерності //Рад. школа. - 1991. - № 3. - С.37-39.
- Мороз О.Г. Про готовність вступників середніх шкіл до навчання у вузі //Педагогіка. Вип. 11. - К., 1972. - С. 106-111.
- Мороз О.Г. Професійна адаптація молодого вчителя. - К.: Вища школа, 1980. - 94с. с. с.
- Мороз О.Г. Статистичний аналіз впливу деяких факторів на успішність першокурсників // Рад. шк., 1975. - № 2. - С. 98-102.
- Мороз О.Г. Формування у першокурсників вузу уміння самостійно вчитися як одна з умов підвищення якості їх знань // Вісник Київського ун-ту. № 14. - Сер. іст., 1972. - С. 37-43.
- Мороз О.Г. Шляхи забезпечення наступності в навчальній роботі старшокласників і студентів-першокурсників //Рад. школа. - 1971. - № 11. - С.90-98.
- Мороз О.Г., Омельяненко Б.Л. Перші кроки до майстерності. - К., 1992. - 112 с.
- Мороз О.Г., Роман Р.М. Професійне становлення вчителя у США //Система неперервної освіти: здобутки пошуки проблеми. - Чернівці, 1996. - С.45-47.
- Мороз О.Г., Сластьонін В.О., Філіпенко Н.І. Підготовка майбутнього вчителя: зміст та організація. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 166 с.
- Мороз О.Г., Третякова Т.А. Педагогічні проблеми самоосвіти студентів //Вища і середня педагогічна освіта. Вип. 8. - К., 1975. - С. 34-42.
- Мороз О.Г., Юрченко В.І. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс // Наукові записки: Зб. наук. стат. НПУ ім. М. П.Драгоманова. - К.: НПУ, 2001. - Вип. 41. - С. 156-159.
- Морозов А.В. Деловая психология: курс лекций. - СПб: СОЮЗ, 2000. -576с. с.
- Моросанова В.И. Индивидуальный стиль саморегуляции в произвольной активности человека // Психологический журнал. - 1995. - №4.
- Моросанова В.И. Стилевые особенности саморегуляции личности // Вопросы психологии, 1991. - №1. - С. 121 - 127.
- Москаленко В. Обдарованість і діяльність // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №10. - С. 76-77.
- Москаленко В.В. Социализация личности. - К.: Вища школа, 1986, - 167 с.
- Моссо Анжело Страх. - Полтава, 1987. - 245с. с. с.
- Мостепаненко М. В. Философия и методы научного познания. - Л.: Лениздат, 1972. - 264 с.
- Мостова І. Першокурснику: поради психолога. - К.: Тандем, 2000. - 76 с.
- Мотива Е.И. Язык и специальность: лингвометодические основы обучения русскому языку студентов-нефилологов. - М.: Русский язык, 1988. - 176 с.
- Мохонова О.А. Лідерство: суть та структурні компоненти // Нова політика. - № 2. - 2000. - С. 50-56.
- Мудрик А.В. Время поисков и решений, или старшеклассникам о них самих. - М.: Просвещенние, 1989.
- Мудрик А.В. Самые трудные годы. - М.: Знание, 1990.
- Мудрик А.В. Социальная педагогика. - М, 2000. - 373 с.
- Мудрык А.В. Общение как фактор воспитания школьников. - М., 1984. - 112 с.
- Музыка души. Введение в музыкотерапию. - СПб., 1992.
- Муляр В. І. Самореалізація особистості як соціальна проблема (філософське - антропологічний аналіз). - Житомир: ЖІТІД997. - 214с. с. с.
- Муранова Н. Вітчизняний освітній досвід і сучасна допрофесійна підготовка старшокласників // Рідна школа. - 2004. - №11. - С. 62-65.
- Мусатов С.О. Розвиток особистості та мотивація взаємовідносин у студентському колективі //Проблеми вищої школи. - Вип.9. Формування нової людини в умовах вузу. - К.: Вища школа,1972.
- Мухина В.С. Возрастная психология. - М.: Академия, 2001. - 456 с.
- Мышление учителя: личностные механизмы и понятийный аппарат / Под ред. Ю.Н. Кулюткина, Г.С. Сухобской. - М.: Педагогика, 1990. -104с. с.
- Мышление: процесс, деятельность, общение / Под ред. А.В.Брушлинского. - М.: Наука, 1982. - 286с. с.
- Мэй Р. Искусство психологического консультирования: Пер. с англ.. -М. : Независимая фирма "Класс", 1994. - 144 с.
- Мэй Р. Проблема тревоги. Пер. сангл. - М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс,2001. - 432с. с. с.
- Мюнстерберг Г. Психология и учитель. - 3-е изд., испр. - М.: Совершенство, 1997. - 316 с.
- Мясищев В.Н. Личность и неврозы. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1960. - 426 с.
- Мясищев В.Н. Проблема отношений человека и ее место в психологи // Вопросы психологии. - 1957. - N.5.
- Мясищев В.Н. Сознание как единство отражения действительности и отношения к ней // Проблемы сознания: (Материалы симпозиума). - М., 1966. - С. 126-133.
- М'ясоїд П.А. Загальна психологія. - К.: Вища школа, 2000. - 479 с.