Коваленко Любов Володимирівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Коваленко Любов Володимирівна - асистент кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Зміст |
Освіта
- У 2006 році закінчила Київський національний лінгвістичний університет, здобувши кваліфікацію викладача англійської мови та літератури.
Досвід роботи
Педагогічну діяльність розпочала у 2002 році вчителем англійської мови у ДНЗ «Усмішка».
З 2003-2005 рр. – вчитель англійської мови у ЗНЗ № 238, м. Київ.
З 2006-2007 рр. - вчитель англійської мови у ЗНЗ№ 239, м. Київ.
З 2008-2009 рр. – викладач англійської мови, курси іноземних мов.
З 2009-2011 рр. – асистент кафедри англійської мови, Гуманітарний інститут, Київський університет імені Бориса Грінченка.
З 01.09.2011 р. - асистент кафедри іноземних мов і методик їх навчання, Педагогічний інститут, Київський університет імені Бориса Грінченка.
Наукова діяльність
Коло наукових інтересів: проблеми навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку у полікультурному соціумі, інноваційні технології проведення позакласної роботи з іноземної мови в початковій школі.
Викладає дисципліни
- Іноземна мова,
- Іноземна мова (поглиблене вивчення),
- Практичний курс англійської мови.
Основні публікації
- Коваленко Л.В. Формування компетенції в діалогічному спілкуванні за допомогою відеофонограм / Л.В. Коваленко // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: матеріали науково-практичної конференції 25-26 березня 2010 р. / За загал. ред. І.В. Лузік, О.М. Акмолдінової. – К.: НАУ, 2010. – 74 с.
- Коваленко Л.В. Оптимізація виконання самостійної роботи студентами непрофільних педагогічних спеціальностей // Л.В. Коваленко // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: матеріали науково-практичної конференції 24-25 березня 2011 р. / За загал. ред. І.В. Лузік, О.М. Акмолдінової. – К.: НАУ, 2011. – С. 37-38.
Коваленко Любов Володимирівна має відношення до Київського університету ім. Б.Грінченка! | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|