Баштовий Олександр Миколайович

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 12:32, 2 листопада 2018; V.yurchenko (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук
Фото: Баштовий Олександр Миколайович


Баштовий Олександр Миколайович – викладач-дослідник з педагогіки та психології (1986), головний спеціаліст, держінспектор з ОНПС, ПЕК "Ямпіль-річковий", Вінницька обл.

Освіта

У 1986 р. закінчив Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького, педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія (шкільна)”, кваліфікація «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».

Досвід роботи

На початку своєї нетривалої (10 років) педагогічної діяльності, був деякий час причетний до зародження практичної психології в системі освіти, керував районним центром практичної психології на Вінниччині.

Молодий колектив педагогів-психологів, що пройшли навчання на курсах підготовки практичних психологів у Вінницькому педагогічному інституті, з невеликим багажем знань, навиків і досвіду, але з великим завзяттям і наполегливістю взялись запроваджувати новітні методи практичної психології в систему шкільної освіти. В деяких школах (гігантах) нашого р-ну, при методичній підтримці спеціалістів-науковців Інституту психології ім. Г.С. Костюка (Л.М. Проколієнко, О.В. Киричук, О.Б. Федоришин та ін.), а також одного ініціаторів створення центру практичної психології в обл., та і в Україні, завідуючого районним відділом освіти Ямпільського р-ну Б.М. Михайловського було запроваджено метод диференційованого відбору учнів початкових класів за рівнем розумової активності: на першому етапі (1-4 класи), та за нахилами, здібностями, інтересами на другому етапі диференціації (5-7 класи).

На жаль, сьогодні така робота не проводиться у зв’язку з малою наповнюваністю шкіл. Думаю наш невеличкий досвід знадобився в майбутньому практикуючим психологам, адже на базі нашого центру проводилось багато науково-практичних семінарів, за досвідом приїздили спеціалісти сусідніх районів.

Згодом, за обставин, що склалися, вимушений був залишити систему освіти. Особливо, в моїй практичній діяльності, знадобились знання і досвід здобуті в процесі підготовки та захисту дипломної роботи під керівництвом Пічко Наталії Федорівни, що мала назву «Психологічні аспекти професійного самовизначення випускників сільських шкіл», при наданні допомоги старшокласникам у виборі своєї майбутньої професії.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама