Новини/2016-12-19
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
До всіх новин Віснику психології та педагогіки
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему:Столярчук О.А. Інтелігентність як провідна риса професіоналізму особистості сучасного викладача ВНЗ.
У статті розкрито зміст поняття професіоналізму педагога вищої школи, наголошено на провідній ролі його особистісних якостей у реалізації педагогічного супроводу професійного становлення студентів; розглянуто зміст і значення інтелігентності як базової риси професіоналізму особистості сучасного викладача; наведено дані емпіричного дослідження значущості інтелігентності у рейтингу особистісно-професійних якостей педагога вищої школи.Окреслено перспективи подальших досліджень зв’язку інтелігентності викладача ВНЗ з його фаховою Я-концепцією та схильністю до професійного вигорання.
Попри розповсюдженість інформаційних технологій, технічних засобів навчання у педагогічному процесі ВНЗ особистісні риси викладача залишаються головним ресурсом його успішної взаємодії зі студентами.
Більше того, в умовах розвиненого суспільства «знань», коли викладач перестав бути єдиним авторитетним джерелом інформації для майбутніх фахівців, актуальним завданням постає його спроможність стати наставником на шляху їх професійного становлення.