Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Aysedora-logotyp.gif
Інститут провідних психологічних практик «Айседора»
Герб Інститут психології.gif
Інститут психології і соціальної педагогіки
Київського університету імені Бориса Грінченка


30 березня 2010 р.
м.Київ, пр.Тичини,17


Початок о 14 годині


Теоретично-практична конференція:
«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»


Мета конференції

  1. Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
  2. Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами
  3. Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті


Секції конференції

  1. Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
  2. Арт-терапія;
  3. Гештальт;
  4. НЛП;
  5. Терапія кольором;
  6. Наративне консультування та інше.



Майстер-класи

1. Назва майстер-класу: «Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»

Короткий опис : Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.

Тренер: Калініна Юлія Миколаївна – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора».


2. Назва майстер-класу: «Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»

Короткий опис : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.

Тренер: Озоренко Світлана - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт.


3. Назва майстер-класу: «Жувальна гумка консультування»

Короткий опис : Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття. (Нейролінгвістичне програмування).

Тренер: Орєшков Микола Миколайович – психолог, арт-терапевт, Майстер НЛП, тренер.


4. Назва майстер-класу: «Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»

Короткий опис : Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.

Тренер: Пішеніна Наталія Костянтинівна - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.


5. Назва майстер-класу: «Кольоротерапія»

Короткий опис : Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.

Тренер: Рустемова Яна Шагаївна - медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.


6. Назва майстер-класу: «Невербальна взаємодія, контакт і його межі»
(Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить)

Короткий опис : майстер - клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.

На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.

Тренери: Пономаренко Ярослава Ігорівна, Білет Ольга Володимирівна – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.


7. Назва майстер-класу: «Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»
(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)

Короткий опис : Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.

Тренер: Шрамко Олена - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.

Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.

Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.


8. Назва майстер-класу: «Вчитель і проблеми дисципліни»

Короткий опис : майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.

Тренера: Воронович Ольга Федорівна – практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук. Степура Ніна Петрівна - практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист».


9. Назва майстер-класу: «Наративне консультування»

Короткий опис : На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.

Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє.

Тренер: Царенко Людмила Григоріївна – практичний психолог, старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.


Дата проведення – 30.03.2010р.

Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.

Початок конференції о 14.00.

Вартість участі - 100 грн.

У програмі можливі зміни.


За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195

та на сайті Інституту провідних психологічних практик «Айседора»: [1]



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама