Руднік Юлія Вікторівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Фото: Руднік Юлія Вікторівна

Руднік Юлія Вікторівна - викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка


Зміст

Освіта

  • У 2011 році отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)».


Наукова діяльність

Коло наукових інтересів: організація іншомовного навчання дітей молодшого шкільного віку в країнах західної Європи в умовах білінгвальної освіти та мультилінгвізму.

Викладає дисципліни

В Університеті викладає дисципліни:

«Іноземна мова», «Іноземна мова (поглиблене вивчення)».


Основні публікації

  1. Руднік Ю.В. Навчання іноземних мов в школах Швеції: організаційний дискурс /Ю.В. Руднік// Імідж сучасного педагога. – Полтава: «АСМІ», 2013. – № 4 (133). –– С.33 – 37.
  2. Руднік Ю.В. Сутність феномену «Cool Japan»「«クールジャパン»」 як «м'якої сили» / Ю.В. Руднік // Мовні і концептуальні картини світу: Збірник наук. пр. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2013. – Вип. 45. – С. 289-294. (стаття, матеріали конференцій)
  3. Руднік Ю.В. Організація навчання іноземних мов у Швеції /Ю.В. Руднік// матеріали міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень»], (м. Київ, Україна, 20 липня 2013 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2013. – С. 31 – 33.
  4. Руднік Ю.В. Методика предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL): світовий досвід матеріали /Ю.В. Руднік// міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка та психологія: проблеми науки та практики»], (м. Львів, Україна, 9 серпня 2013 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота». 2013. – С. 63 – 67.
  5. Руднік Ю.В. Навчання іноземних мов в обов'язковій школі: шведський досвід /Ю.В. Руднік// Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 12. – К., 2013. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з екрану.
  6. Руднік Ю.В. Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) / Ю. В. Руднік // ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – Додаток 1 до Вип. 31, Том ІV (46): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2013. – С.332 – 340.
  7. Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії / Ю.В. Руднік // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару «Лінгводидактичні аспекти іншомовної освіти майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів» (28 листопада, 2013 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 13. – К., 2013. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-Назва з екрана. Вип.13.
  8. Руднік Ю.В. Content and Language Integrated methodology at Finland`s schools: organizational discourse / Julia Rudnik // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest: I(7), Issue: 14, 2013 – P. 59 – 62.





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама