Турчина (Сайчук) Лариса Іванівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Фото: Турчина (Сайчук)Лариса Іванівна '''Турчина (Сайчу...) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
'''Турчина (Сайчук) Лариса Іванівна''' - старший викладач кафедри педагогіки і психології [[Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти|Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти]]. | '''Турчина (Сайчук) Лариса Іванівна''' - старший викладач кафедри педагогіки і психології [[Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти|Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти]]. | ||
− | |||
== Освіта == | == Освіта == | ||
− | У 1985 р. закінчила [[НПУ ім.Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю | + | У 1985 р. закінчила [[НПУ ім.Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «[[Педагогіка]] та [[психологія]]», здобув кваліфікацію [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]]. |
− | + | ||
== Досвід роботи == | == Досвід роботи == | ||
+ | |||
+ | * Луцьке педагогічне училище ім. Ярослава Галана (педагог) | ||
+ | |||
+ | * [[Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України]] (старший науковий співробітник), | ||
+ | |||
+ | * [[МАУП]] (викладач). | ||
* Працювала у [[Волинський національний університет імені Лесі Українки|Волинському національному університеті імені Лесі Українки]], | * Працювала у [[Волинський національний університет імені Лесі Українки|Волинському національному університеті імені Лесі Українки]], | ||
* Закінчила аспірантуру у [[Волинський національний університет імені Лесі Українки|Волинському національному університеті імені Лесі Українки]] | * Закінчила аспірантуру у [[Волинський національний університет імені Лесі Українки|Волинському національному університеті імені Лесі Українки]] | ||
− | |||
== Наукова діяльність == | == Наукова діяльність == | ||
− | Працює над кандидатською дисертацією | + | Працює над кандидатською дисертацією на тему "Психосоціальні стратегії професійного самовизначення студентської молоді" |
− | + | ||
== Сімейний стан == | == Сімейний стан == | ||
− | Заміжня. Виховує сина Маркіяна | + | Заміжня. Виховує сина Маркіяна 1998 р.н.. |
− | == Основні публікації | + | == Основні публікації == |
+ | # [[Сайчук Л.І.]], Сайчук І.І. Відповідальне ставлення до життя як інтегратор конотативних значень індивідуальної свідомості / Л.І. Сайчук // Проблеми формування особистості вчителя та шляхи його підготовки до всебічного розвитку учнів. Тези доповідей та повідомлень науково-практ. семінару. Частина І. Луцьк, 1989. – С. 15-17. | ||
+ | # [[Сайчук Л.І.]] Динаміка професії і розвиток особистості як фактори профорієнтації / Л.І. Сайчук // Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості. ІІ частина. ІІ розділ. С. 269-270. | ||
+ | # [[Сайчук Л.І.]] Саморегуляція професійного вибору / Л.І. Сайчук // Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості. ІІ частина. ІІ розділ. С. 271-273. | ||
+ | # Потапчук Л., [[Сайчук Л.І.|Сайчук Л.]] Відповідальність старшокласників за саморозвиток та самореалізацію своєї особистості / Л.І. Сайчук // Наук. вісн. ВДУ імені Лесі Українки. Cер пед та психол. науки. – 1998. – № 9. – С. 134-136. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Конструктивні можливості психотемпорального аналізу професіоналізації жінки середнього віку / Л.І. Турчина // Конструктивна психологія і професіоналізація особистості. Мат. міжрег. Наук. - практ. конф. – Луцьк: «Вежа», 2002. – С. 79-84. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Реінженіринг професіонала: психосоціальний аналіз / Л. І. Турчина // Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. Мат. Міжнарод. наук. конф. 17-18 грудня 2001р. Т. 4. К.: «Міленіум», 2002. – С. 375-377. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Психологічні фактори успішного навчання у дорослому віці / Л. І. Турчина // Методологічні та методичні проблеми післядипломної педагогічної освіти у контексті андрагогічних ідей. Мат.Всеук. наук.-практ. конф., Луцьк 2006. – С. 233-238. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Толерантність у контексті професійного самовизначення особистості // Психологічні перспективи. Вип. 12. Луцьк: «Вежа», 2008. – С. 181-188. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Ціннісні виміри професійного самовизначення /Л.І.Турчина // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог, 2002. – Вип.3. – С.78-83. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Психологічні особливості професіоналізації жінки-педагога середнього віку. / Л.І.Турчина // Гендерні аспекти в методологіях гуманітарних наук. Луцьк 2005,. – С. 243-252. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Психологічна допомога сім’ї у формуванні життєвої компетентності старшокласника / Л.І.Турчина // Наук.-метод. вісник «Педагогічний пошук» упр. освіти і науки Волинської обл. держ. адміністрації, Волинський ін-т. післядип. пед. освіти. – 2007. - №3. – С.74-75. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Психологічне забезпечення профорієнтаційної роботи в закладах освіти /Л.І.Турчина // Професійна психологія: реалії та перспективи розвитку. Зб. мат. конф. /за ред. проф. Ж.П.Вірної - Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2008. – С. 185-189. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Психосоціальні контури професіоналізму: інтеркультурні впливи / Л.І.Турчина // Культура і розвиток особистості: міфи та реалії в психології й педагогіці: матеріали Міжнар. Наук-практ. конф. – Луцьк: Волин.нац.ун-т ім. Лесі Українки, 2009. – С. 130-136. | ||
+ | # Павлюк Т.М. [[Турчина Л.І.]] «Гендерні особливості мотиваційного вибору професії старшокласника» / Л.І.Турчина// «Культурно-історичні і соціально-психологічний потенціал особистості в умовах трансформаційних змін в суспільстві»: матеріали Міжнародної конференції м.Одеса, 2010р. – С.310-318. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] «Психосоціальні стратегії професіоналізації психологів освітніх закладів» / Л.І.Турчина // Наук. метод. вісник «Педагогічний пошук» упр.освіти і науки Волинської обл. держ. адмістрації, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, №4 (21), 2011. – С.22-25. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості / Л.І.Турчина // Еліта і обдарованість: точки перетину: матеріали Міжнар. Наук-практ. конф. – м.Київ, 2010. – С. 272 – 278. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] «Самоефективність у контексті психосоціальних стратегій професіоналізації обдарованої молоді» // Матеріали Всеукраїнської конференції «Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема», м.Київ, Інститут обдарованої дитини, 2011р. – С. 140-146. | ||
+ | # [[Турчина Л.І.]] «Психосоціальний аналіз професійного самовизначення обдарованої молоді» // Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ - Випуск І. - 2011р. – 121-123 С. | ||
+ | {{Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького}} | ||
[[Категорія:Науковці]] | [[Категорія:Науковці]] | ||
[[Категорія:Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти]] | [[Категорія:Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти]] | ||
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]] | [[Категорія:Українські психологи і педагоги]] | ||
− |
Версія за 16:15, 23 вересня 2012
Турчина (Сайчук) Лариса Іванівна - старший викладач кафедри педагогіки і психології Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Зміст |
Освіта
У 1985 р. закінчила Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Досвід роботи
- Луцьке педагогічне училище ім. Ярослава Галана (педагог)
- Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (старший науковий співробітник),
- МАУП (викладач).
- Закінчила аспірантуру у Волинському національному університеті імені Лесі Українки
Наукова діяльність
Працює над кандидатською дисертацією на тему "Психосоціальні стратегії професійного самовизначення студентської молоді"
Сімейний стан
Заміжня. Виховує сина Маркіяна 1998 р.н..
Основні публікації
- Сайчук Л.І., Сайчук І.І. Відповідальне ставлення до життя як інтегратор конотативних значень індивідуальної свідомості / Л.І. Сайчук // Проблеми формування особистості вчителя та шляхи його підготовки до всебічного розвитку учнів. Тези доповідей та повідомлень науково-практ. семінару. Частина І. Луцьк, 1989. – С. 15-17.
- Сайчук Л.І. Динаміка професії і розвиток особистості як фактори профорієнтації / Л.І. Сайчук // Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості. ІІ частина. ІІ розділ. С. 269-270.
- Сайчук Л.І. Саморегуляція професійного вибору / Л.І. Сайчук // Ментальність. Духовність. Саморозвиток особистості. ІІ частина. ІІ розділ. С. 271-273.
- Потапчук Л., Сайчук Л. Відповідальність старшокласників за саморозвиток та самореалізацію своєї особистості / Л.І. Сайчук // Наук. вісн. ВДУ імені Лесі Українки. Cер пед та психол. науки. – 1998. – № 9. – С. 134-136.
- Турчина Л.І. Конструктивні можливості психотемпорального аналізу професіоналізації жінки середнього віку / Л.І. Турчина // Конструктивна психологія і професіоналізація особистості. Мат. міжрег. Наук. - практ. конф. – Луцьк: «Вежа», 2002. – С. 79-84.
- Турчина Л.І. Реінженіринг професіонала: психосоціальний аналіз / Л. І. Турчина // Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. Мат. Міжнарод. наук. конф. 17-18 грудня 2001р. Т. 4. К.: «Міленіум», 2002. – С. 375-377.
- Турчина Л.І. Психологічні фактори успішного навчання у дорослому віці / Л. І. Турчина // Методологічні та методичні проблеми післядипломної педагогічної освіти у контексті андрагогічних ідей. Мат.Всеук. наук.-практ. конф., Луцьк 2006. – С. 233-238.
- Турчина Л.І. Толерантність у контексті професійного самовизначення особистості // Психологічні перспективи. Вип. 12. Луцьк: «Вежа», 2008. – С. 181-188.
- Турчина Л.І. Ціннісні виміри професійного самовизначення /Л.І.Турчина // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог, 2002. – Вип.3. – С.78-83.
- Турчина Л.І. Психологічні особливості професіоналізації жінки-педагога середнього віку. / Л.І.Турчина // Гендерні аспекти в методологіях гуманітарних наук. Луцьк 2005,. – С. 243-252.
- Турчина Л.І. Психологічна допомога сім’ї у формуванні життєвої компетентності старшокласника / Л.І.Турчина // Наук.-метод. вісник «Педагогічний пошук» упр. освіти і науки Волинської обл. держ. адміністрації, Волинський ін-т. післядип. пед. освіти. – 2007. - №3. – С.74-75.
- Турчина Л.І. Психологічне забезпечення профорієнтаційної роботи в закладах освіти /Л.І.Турчина // Професійна психологія: реалії та перспективи розвитку. Зб. мат. конф. /за ред. проф. Ж.П.Вірної - Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2008. – С. 185-189.
- Турчина Л.І. Психосоціальні контури професіоналізму: інтеркультурні впливи / Л.І.Турчина // Культура і розвиток особистості: міфи та реалії в психології й педагогіці: матеріали Міжнар. Наук-практ. конф. – Луцьк: Волин.нац.ун-т ім. Лесі Українки, 2009. – С. 130-136.
- Павлюк Т.М. Турчина Л.І. «Гендерні особливості мотиваційного вибору професії старшокласника» / Л.І.Турчина// «Культурно-історичні і соціально-психологічний потенціал особистості в умовах трансформаційних змін в суспільстві»: матеріали Міжнародної конференції м.Одеса, 2010р. – С.310-318.
- Турчина Л.І. «Психосоціальні стратегії професіоналізації психологів освітніх закладів» / Л.І.Турчина // Наук. метод. вісник «Педагогічний пошук» упр.освіти і науки Волинської обл. держ. адмістрації, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, №4 (21), 2011. – С.22-25.
- Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості / Л.І.Турчина // Еліта і обдарованість: точки перетину: матеріали Міжнар. Наук-практ. конф. – м.Київ, 2010. – С. 272 – 278.
- Турчина Л.І. «Самоефективність у контексті психосоціальних стратегій професіоналізації обдарованої молоді» // Матеріали Всеукраїнської конференції «Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема», м.Київ, Інститут обдарованої дитини, 2011р. – С. 140-146.
- Турчина Л.І. «Психосоціальний аналіз професійного самовизначення обдарованої молоді» // Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ - Випуск І. - 2011р. – 121-123 С.