Студентський вік
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: Студентський вік – особливий і найважливіший для суспільного розвитку та становлення о...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | Студентський вік – особливий і найважливіший для суспільного розвитку та становлення особистості період життя людини, який пов’язаний із формуванням фахівця, суспільного діяча і громадянина, опануванням і консолідацією багатьох соціальних функцій, формування професійної майстерності. Під час навчання в студента формуються необхідні для цього якості, знання, уміння і навички. Ознаками соціально-психологічної зрілості студента є громадянська позиція, професіоналізм, діловитість, професійне мислення, етична освіченість, естетична культура, активність, потреба самовдосконалення, відповідальне ставлення до здоров’я та ін. | + | '''Студентський вік''' – особливий і найважливіший для суспільного розвитку та становлення [[Особистість|особистості]] період життя людини, який пов’язаний із формуванням фахівця, суспільного діяча і громадянина, опануванням і консолідацією багатьох соціальних функцій, формування професійної майстерності. Під час навчання в студента формуються необхідні для цього якості, [[Знання|знання]], [[Уміння|уміння]] і навички. Ознаками соціально-психологічної [[Зрілість|зрілості]] студента є громадянська позиція, професіоналізм, діловитість, професійне [[Мислення|мислення]], етична освіченість, естетична [[Культура|культура]], [[Активність|активність]], потреба самовдосконалення, відповідальне ставлення до здоров’я та ін. |
Поточна версія на 09:08, 6 травня 2013
Студентський вік – особливий і найважливіший для суспільного розвитку та становлення особистості період життя людини, який пов’язаний із формуванням фахівця, суспільного діяча і громадянина, опануванням і консолідацією багатьох соціальних функцій, формування професійної майстерності. Під час навчання в студента формуються необхідні для цього якості, знання, уміння і навички. Ознаками соціально-психологічної зрілості студента є громадянська позиція, професіоналізм, діловитість, професійне мислення, етична освіченість, естетична культура, активність, потреба самовдосконалення, відповідальне ставлення до здоров’я та ін.