Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
== Освіта == | == Освіта == | ||
− | *Закінчила Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Українська мова та література, зарубіжна література». | + | *Закінчила [[КМПУ|Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка]] за спеціальністю «Українська мова та література, зарубіжна література». |
− | *Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Грінченка за спеціальністю «Вчитель початкових класів». | + | |
− | *Закінчила Київське міське педагогічне училище ім.К.Д.Ушинського за спеціальністю «Вихователь дошкільного закладу». | + | *Закінчила [[КМПУ|Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Грінченка]] за спеціальністю «Вчитель початкових класів». |
+ | |||
+ | *Закінчила [[Педагогічний інститут|Київське міське педагогічне училище ім.К.Д.Ушинського]] за спеціальністю «Вихователь дошкільного закладу». | ||
== Досвід роботи == | == Досвід роботи == | ||
− | 1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва | + | * 1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | * З 2000 року і донині працює викладачем [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]]. | ||
+ | |||
+ | * Працювала старшим викладачем на кафедрі української літератури та методики навчання, викладала «Український фольклор» (влітку зі студентами здійснювали фольклорні експедиції різними теренами України і записували народну творчість), «Українська література», «Дитяча література», «Культура мовлення і виразне читання». | ||
+ | |||
+ | * Нині працює на [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрі дошкільної освіти]] | ||
== Наукова діяльність == | == Наукова діяльність == | ||
− | Закінчила аспірантуру Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)». У 2009 році отримала звання доцента. | + | Закінчила аспірантуру [[КМПУ|Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка]] і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)». |
+ | |||
+ | У 2009 році отримала звання доцента. | ||
Коло наукових інтересів | Коло наукових інтересів | ||
+ | |||
Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору. | Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору. | ||
+ | |||
Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом. | Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом. | ||
+ | Постійно бере участь у радіопередачах Національної радіокомпанії України. Прослухати запис можна на сайті: NRCU (національна радіокомпанія України) , далі – 1 канал, а внизу "Архів передач 1 каналу" - 19 січня - 22.40 - "Вечірній клуб актриси Лариси". | ||
== Викладає дисципліни == | == Викладає дисципліни == | ||
− | * | + | * Дитяча література |
− | + | ||
− | == Основні публікації | + | * Художня діяльність у розвитку мовлення дітей дошкільного віку. |
+ | |||
+ | == Основні публікації == | ||
− | #«Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка | + | #«Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка.- К.: НВФ «Славутич-Дельфін», 2010. – 94 с. |
− | #Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: КУ імені Б.Грінченка, 2009. – 24 с. | + | #Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: [[КМПУ|КУ імені Б.Грінченка]], 2009. – 24 с. |
#У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с. | #У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с. | ||
− | #Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: КУ імені Бориса Грінченка, 2012. – 92 с. | + | #Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: [[КМПУ|КУ імені Бориса Грінченка]], 2012. – 92 с. |
#Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106. | #Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106. | ||
#Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114. | #Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114. | ||
Рядок 47: | Рядок 57: | ||
#Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92. | #Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92. | ||
− | + | == Контакти == | |
− | + | ||
Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com | Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com | ||
Версія за 18:21, 28 лютого 2013
Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна – доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
Зміст |
Освіта
- Закінчила Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Українська мова та література, зарубіжна література».
- Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Грінченка за спеціальністю «Вчитель початкових класів».
- Закінчила Київське міське педагогічне училище ім.К.Д.Ушинського за спеціальністю «Вихователь дошкільного закладу».
Досвід роботи
- 1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва.
- З 2000 року і донині працює викладачем Київського університету імені Бориса Грінченка.
- Працювала старшим викладачем на кафедрі української літератури та методики навчання, викладала «Український фольклор» (влітку зі студентами здійснювали фольклорні експедиції різними теренами України і записували народну творчість), «Українська література», «Дитяча література», «Культура мовлення і виразне читання».
- Нині працює на кафедрі дошкільної освіти
Наукова діяльність
Закінчила аспірантуру Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)».
У 2009 році отримала звання доцента.
Коло наукових інтересів
Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору.
Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом.
Постійно бере участь у радіопередачах Національної радіокомпанії України. Прослухати запис можна на сайті: NRCU (національна радіокомпанія України) , далі – 1 канал, а внизу "Архів передач 1 каналу" - 19 січня - 22.40 - "Вечірній клуб актриси Лариси".
Викладає дисципліни
- Дитяча література
- Художня діяльність у розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Основні публікації
- «Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка.- К.: НВФ «Славутич-Дельфін», 2010. – 94 с.
- Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: КУ імені Б.Грінченка, 2009. – 24 с.
- У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с.
- Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: КУ імені Бориса Грінченка, 2012. – 92 с.
- Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106.
- Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114.
- Основні принципи навчання і виховання молодших школярів у науковому доробку Я.Ф. Чепіги // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб.наук.праць Уманського держ. Пед.. ун-ту імені П.Тичини. – Умань, 2012. – Вип.42. – Ч.2. – С.162-169.
- Теоретична і практична діяльність Я. Чепіги у галузі українського підручникотворення початку ХХ ст.// Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. – Вип. 11. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2012. – С. 54-60.
- Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова-Чепіги Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя). – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011. – №8. – С. 103-105.
- Громадсько-просвітницька та культурна діяльність Бориса Грінченка // Рідна мова. –2011. – №15. – С. 57-60. (Польща)
- Становлення світоглядних позицій Бориса Грінченка // Бахмутський шлях, 2010. – № 1-2. – С. 72-77.
- Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92.
Контакти
Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com