Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 5: Рядок 5:
 
== Освіта ==
 
== Освіта ==
  
*Закінчила Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Українська мова та література, зарубіжна література».
+
*Закінчила [[КМПУ|Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка]] за спеціальністю «Українська мова та література, зарубіжна література».
*Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Грінченка за спеціальністю «Вчитель початкових класів».
+
 
*Закінчила Київське міське педагогічне училище ім.К.Д.Ушинського за спеціальністю «Вихователь дошкільного закладу».
+
*Закінчила [[КМПУ|Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Грінченка]] за спеціальністю «Вчитель початкових класів».
 +
 
 +
*Закінчила [[Педагогічний інститут|Київське міське педагогічне училище ім.К.Д.Ушинського]] за спеціальністю «Вихователь дошкільного закладу».
  
  
 
== Досвід роботи ==
 
== Досвід роботи ==
  
1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва.
+
* 1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва.
З 2000 року і донині працює викладачем  Київського університету імені Бориса Грінченка.
+
Працювала старшим викладачем на кафедрі української літератури та методики навчання, викладала «Український фольклор» (влітку зі студентами здійснювали фольклорні експедиції різними теренами України і записували народну творчість), «Українська література», «Дитяча література», «Культура мовлення і виразне читання».
+
Нині працює на кафедрі дошкільної освіти і викладає дисципліни «Дитяча література» та «Художня діяльність у розвитку мовлення дітей дошкільного віку».
+
  
 +
* З 2000 року і донині працює викладачем  [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]].
 +
 +
* Працювала старшим викладачем на кафедрі української літератури та методики навчання, викладала «Український фольклор» (влітку зі студентами здійснювали фольклорні експедиції різними теренами України і записували народну творчість), «Українська література», «Дитяча література», «Культура мовлення і виразне читання».
 +
 +
* Нині працює на [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрі дошкільної освіти]]
  
 
== Наукова діяльність ==
 
== Наукова діяльність ==
  
Закінчила аспірантуру Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)». У 2009 році отримала звання доцента.
+
Закінчила аспірантуру [[КМПУ|Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка]] і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)».  
 +
 
 +
У 2009 році отримала звання доцента.
  
 
Коло наукових інтересів
 
Коло наукових інтересів
 +
 
Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору.
 
Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору.
 +
 
Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом.
 
Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом.
  
 +
Постійно бере участь у радіопередачах Національної радіокомпанії України. Прослухати запис можна на сайті: NRCU (національна радіокомпанія України) , далі – 1 канал, а внизу  "Архів передач 1 каналу"  - 19 січня - 22.40 - "Вечірній клуб актриси Лариси".
  
 
== Викладає дисципліни ==
 
== Викладає дисципліни ==
  
*  
+
* Дитяча література
*
+
  
== Основні публікації: ==
+
* Художня діяльність у розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
 +
 +
== Основні публікації ==
  
#«Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка) К.: НВФ «Славутич-Дельфін», 2010. – 94 с.
+
#«Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка.- К.: НВФ «Славутич-Дельфін», 2010. – 94 с.
#Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: КУ імені Б.Грінченка, 2009. – 24 с.
+
#Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: [[КМПУ|КУ імені Б.Грінченка]], 2009. – 24 с.
 
#У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с.
 
#У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с.
#Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: КУ імені Бориса Грінченка, 2012. – 92 с.
+
#Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: [[КМПУ|КУ імені Бориса Грінченка]], 2012. – 92 с.
 
#Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106.
 
#Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106.
 
#Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114.
 
#Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114.
Рядок 47: Рядок 57:
 
#Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92.
 
#Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92.
  
 
+
== Контакти ==
Постійно бере участь у радіопередачах Національної радіокомпанії України. Прослухати запис можна на сайті: NRCU (національна радіокомпан.України) , далі – 1 канал, а внизу  "Архів передач 1 каналу"  - 19 січня - 22.40 - "Вечірній клуб актриси Лариси". 
+
 
 
Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com
 
Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com
  

Версія за 18:21, 28 лютого 2013

Фото: Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна

Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна – доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

Зміст

Освіта


Досвід роботи

  • 1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва.
  • Працювала старшим викладачем на кафедрі української літератури та методики навчання, викладала «Український фольклор» (влітку зі студентами здійснювали фольклорні експедиції різними теренами України і записували народну творчість), «Українська література», «Дитяча література», «Культура мовлення і виразне читання».

Наукова діяльність

Закінчила аспірантуру Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)».

У 2009 році отримала звання доцента.

Коло наукових інтересів

Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору.

Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом.

Постійно бере участь у радіопередачах Національної радіокомпанії України. Прослухати запис можна на сайті: NRCU (національна радіокомпанія України) , далі – 1 канал, а внизу "Архів передач 1 каналу" - 19 січня - 22.40 - "Вечірній клуб актриси Лариси".

Викладає дисципліни

  • Дитяча література
  • Художня діяльність у розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

Основні публікації

  1. «Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка.- К.: НВФ «Славутич-Дельфін», 2010. – 94 с.
  2. Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: КУ імені Б.Грінченка, 2009. – 24 с.
  3. У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с.
  4. Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: КУ імені Бориса Грінченка, 2012. – 92 с.
  5. Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106.
  6. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114.
  7. Основні принципи навчання і виховання молодших школярів у науковому доробку Я.Ф. Чепіги // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб.наук.праць Уманського держ. Пед.. ун-ту імені П.Тичини. – Умань, 2012. – Вип.42. – Ч.2. – С.162-169.
  8. Теоретична і практична діяльність Я. Чепіги у галузі українського підручникотворення початку ХХ ст.// Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. – Вип. 11. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2012. – С. 54-60.
  9. Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова-Чепіги Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя). – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011. – №8. – С. 103-105.
  10. Громадсько-просвітницька та культурна діяльність Бориса Грінченка // Рідна мова. –2011. – №15. – С. 57-60. (Польща)
  11. Становлення світоглядних позицій Бориса Грінченка // Бахмутський шлях, 2010. – № 1-2. – С. 72-77.
  12. Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92.

Контакти

Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама