Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 9

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 32: Рядок 32:
 
|text10    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
 
|text10    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
  
|group10   = [[Дмитрук О.]]
+
|group11   = [[Дмитрук О.]]
|text10    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
+
 
+
|group11  = [[Колот К.]]
+
 
|text11    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
 
|text11    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
  
|group12  = [[Кравчун Ю.]]
+
|group12  = [[Колот К.]]
 
|text12    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
 
|text12    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
  
|group13  = [[Шапченко В.]]
+
|group13  = [[Кравчун Ю.]]
 
|text13    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
 
|text13    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
 +
 +
|group14  = [[Шапченко В.]]
 +
|text14    = [[Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору]]
  
 
}}
 
}}

Версія за 16:46, 17 січня 2013

Збірник наук. праць. - Випуск 9
Безпалько О.В. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку
Гордєєва Ж.В. Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності‎
Скороходько К.В. Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості
Машовець М.А. Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку
Мельник Н. І. Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні
Скороходько К.В. Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості
Корсун С.І. Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю
Іванова О.В. Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю
Гамідова Д. Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору
Дмитрук О. Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору
Колот К. Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору
Кравчун Ю. Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору
Шапченко В. Гамідова Д., Дмитрук О., Колот К., Кравчун Ю., Шапченко В. Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама