Збірник наук. праць. - Випуск 8
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
DLI (Обговорення • внесок) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 91: | Рядок 91: | ||
'''[[Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії]]''' | '''[[Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Скороходько К.В. Вплив суб’єктивного стану самотності на розвиток децентрації у ранньому юнацькому віці]]''' | ||
'''[[Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі]]''' | '''[[Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі]]''' |
Версія за 18:06, 20 вересня 2012
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 8. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_8
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освітиПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Пропонуємо до вашої уваги матеріали Міжкафедрального методологічного семінару «Формування професійної компетентності студентів педагогічних ВНЗ в умовах суспільних трансформацій», який відбувся у форматі проведення Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Метою семінару було вирішення одного із стратегічних завдань сучасної парадигми освіти – формування всебічно розвиненої особистості вчителя іноземних мов в умовах навчання у ВНЗ України, враховуючи необхідність кореляції змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи з оновленим Державним стандартом початкової загальної освіти.
У презентованому випуску представлені статті науковців, які різнобічно окреслюють питання теоретичної та практичної підготовки майбутніх фахівців, аналізують сучасні погляди на систему освіти в Україні у зв’язку з її спрямованістю на європейські освітні стандарти, а також пропонують шляхи вирішення існуючих проблем у системі сучасної вищої мовної та педагогічної освіти.
Бондар Л.А. Роль дотекстових та післятекстових вправ у вивченні тексту за фахом
Грицюк Н.О. Психологічна компетентність вихователів, які працюють з проблемними дітьми
Гріньова О.М. Психологічні особливості життєвого самовизначення в юнацькому віці
Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи
Колесниченко Т.В. Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества
Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект
Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти
Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції
Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи
Рудич О.О. Інтерактивний компонент сучасної англомовної дитячої книжки
Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії
Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі
Чала О.А. Професіоналізація вчителя як предмет теоретичного аналізу