Збірник наук. праць. - Випуск 6
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 51: | Рядок 51: | ||
<center>'''ЗМІСТ'''</center> | <center>'''ЗМІСТ'''</center> | ||
+ | |||
+ | '''[[Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи]]''' | ||
'''[[Каменєва Т.В. Правильна мотивація і практична направленість мови психолога]]''' | '''[[Каменєва Т.В. Правильна мотивація і практична направленість мови психолога]]''' | ||
Рядок 57: | Рядок 63: | ||
'''[[Кононенко С.В. Психологічний аналіз професійної діяльності фахівців юридичного профілю]]''' | '''[[Кононенко С.В. Психологічний аналіз професійної діяльності фахівців юридичного профілю]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Котенко О.В.Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Павлюк Р.О. Структурні елементи віртуального навчального іншомовного середовища в умовах вишу]]''' | ||
'''[[Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді]]''' | '''[[Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови]]''' | ||
'''[[Скороходько К.В. Вплив рівня децентрації на вибір стилю поведінки у конфлікті у ранньому юнацькому віці]]''' | '''[[Скороходько К.В. Вплив рівня децентрації на вибір стилю поведінки у конфлікті у ранньому юнацькому віці]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Соломаха А.В.Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство"]]''' | ||
'''[[Столярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителями]]''' | '''[[Столярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителями]]''' |
Версія за 10:29, 14 грудня 2011
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 6. – К., 2011. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, професор кафедри дистанційного навчання Національного авіаційного університету;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою методики і технологій дошкільної освіти,Київський університет імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою теорії початкової освіти, індивідуального навчання та методик викладання дисциплін гуманітарного циклу,Київський університет імені Бориса Грінченка;
Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти та методик викладання природничо-математичних дисциплін,Київський університет імені Бориса Грінченка.
Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти
Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи
Каменєва Т.В. Правильна мотивація і практична направленість мови психолога
Колесниченко Т.В. Искусство как инструмент для проникновения в проблему целого
Кононенко С.В. Психологічний аналіз професійної діяльності фахівців юридичного профілю
Котенко О.В.Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови
Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя
Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів
Павлюк Р.О. Структурні елементи віртуального навчального іншомовного середовища в умовах вишу
Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді
Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови