Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 20: | Рядок 20: | ||
− | <center>'''Теоретично-практична конференція:'''</center> | + | <center>'''[[Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)|Теоретично-практична конференція:]]'''</center> |
− | <center>'''«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»'''</center> | + | <center>'''[[Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)|«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»]]'''</center> |
+ | |||
+ | __TOC__ | ||
== Мета конференції == | == Мета конференції == | ||
− | #Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії | + | # Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії |
− | #Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами | + | # Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами |
− | #Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті | + | # Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті |
== Секції конференції== | == Секції конференції== | ||
− | #Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована); | + | # Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована); |
− | #Арт-терапія; | + | # Арт-терапія; |
− | #Гештальт; | + | # Гештальт; |
− | #НЛП; | + | # НЛП; |
− | #Терапія кольором; | + | # Терапія кольором; |
− | #Наративне консультування та інше. | + | # Наративне консультування та інше. |
Рядок 46: | Рядок 48: | ||
== Майстер-класи == | == Майстер-класи == | ||
− | + | === Майстер-клас: '''«Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»''' === | |
− | '''Короткий опис''' : Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно. | + | '''Короткий опис''': Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно. |
− | '''Тренер:''' [[Калініна Юлія Миколаївна]] – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора». | + | '''Тренер''': '''[[Калініна Юлія Миколаївна]]''' – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник [[Айседора|Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора»]]. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»''' === | |
'''Короткий опис''' : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП. | '''Короткий опис''' : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП. | ||
− | '''Тренер:''' [[Озоренко Світлана]] - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт. | + | '''Тренер:''' '''[[Озоренко Світлана]]''' - [[практичний психолог]] [[Центр соціально-психологічної реабілітації|Центру соціально-психологічної реабілітації]], танцювально-руховий психотерапевт. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Жувальна гумка консультування»''' === | |
− | '''Короткий опис :''' Розглядається універсальна модель, яка застосовується | + | '''Короткий опис :''' Розглядається універсальна модель, яка застосовується [[психолог]]ом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в [[НЛП]]: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття. ([[НЛП|Нейролінгвістичне програмування]]). |
− | '''Тренер:''' [[Орєшков Микола Миколайович]] – психолог, арт-терапевт, | + | '''Тренер:''' '''[[Орєшков Микола Миколайович]]''' – [[психолог]], арт-терапевт, майстер [[НЛП]], тренер. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»''' === | |
− | '''Короткий опис :''' Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас. | + | '''Короткий опис :''' [[Гештальттерапія]] - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас. |
− | '''Тренер:''' [[Пішеніна Наталія Костянтинівна]] - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог. | + | '''Тренер:''' '''[[Пішеніна Наталія Костянтинівна]]''' - сімейний [[психолог]], [[гештальт]]-терапевт, дитячий [[психолог]]. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Кольоротерапія»''' === | |
'''Короткий опис :''' Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д. | '''Короткий опис :''' Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д. | ||
− | '''Тренер:''' [[Рустемова Яна Шагаївна]] - медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії. | + | '''Тренер:''' '''[[Рустемова Яна Шагаївна]]''' - медичний [[психолог]], груповий [[психоаналітик]], спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Невербальна взаємодія, контакт і його межі»''' === | |
− | + | ''Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить.'' | |
− | '''Короткий опис :''' майстер - клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. | + | '''Короткий опис:''' майстер-клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів. |
− | Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів. | + | |
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним. | На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним. | ||
− | '''Тренери:''' [[Пономаренко Ярослава Ігорівна]], [[Білет Ольга Володимирівна]] – практичні | + | '''Тренери:''' '''[[Пономаренко Ярослава Ігорівна]]''', '''[[Білет Ольга Володимирівна]]''' – практичні [[психолог]]и в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»''' === | |
− | + | ''Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії'' | |
− | '''Короткий опис :''' Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища. | + | '''Короткий опис :''' Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «...якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища. |
− | '''Тренер:''' [[Шрамко Олена]] - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень. | + | '''Тренер:''' '''[[Шрамко Олена]]''' - практикуючий [[психолог]]-консультант, тілесно-орієнтований [[психотерапевт]], танцювально-руховий [[психотерапевт]], ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень. |
Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик. | Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик. | ||
− | Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів. | + | '''Практична робота''': індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів. |
− | + | === Майстер-клас: '''«Вчитель і проблеми дисципліни»''' === | |
'''Короткий опис :''' майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками. | '''Короткий опис :''' майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками. | ||
− | ''' | + | '''Тренери:''' |
− | Степура Ніна Петрівна - практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист». | + | * '''[[Воронович Ольга Федорівна]]''' – практичний [[психолог]] вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук. |
+ | * '''[[Степура Ніна Петрівна]]''' - практичний [[психолог]] вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист». | ||
− | + | === Майстер-клас: '''«Наративне консультування»''' === | |
'''Короткий опис :''' На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини. | '''Короткий опис :''' На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини. | ||
− | Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє. | + | [[Наративна терапія]] відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє. |
+ | |||
+ | '''Тренер:''' [[Царенко Людмила Григоріївна]] – [[практичний психолог]], старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт. | ||
− | |||
+ | == Дата проведення конференції == | ||
− | '''Дата проведення''' – 30.03.2010р. | + | '''Дата проведення конференції''' – 30.03.2010р. |
Планується три блоки по три майстер-класи у кожному. | Планується три блоки по три майстер-класи у кожному. | ||
Рядок 137: | Рядок 141: | ||
За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195 | За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195 | ||
− | та на сайті [[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»|Інституту провідних психологічних практик «Айседора»]] | + | та на сайті [[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»|Інституту провідних психологічних практик «Айседора»]]. |
Версія за 13:20, 28 лютого 2010
Мета конференції
- Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
- Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами
- Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті
Секції конференції
- Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
- Арт-терапія;
- Гештальт;
- НЛП;
- Терапія кольором;
- Наративне консультування та інше.
Майстер-класи
Майстер-клас: «Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»
Короткий опис: Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.
Тренер: Калініна Юлія Миколаївна – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора».
Майстер-клас: «Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»
Короткий опис : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.
Тренер: Озоренко Світлана - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт.
Майстер-клас: «Жувальна гумка консультування»
Короткий опис : Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття. (Нейролінгвістичне програмування).
Тренер: Орєшков Микола Миколайович – психолог, арт-терапевт, майстер НЛП, тренер.
Майстер-клас: «Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»
Короткий опис : Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.
Тренер: Пішеніна Наталія Костянтинівна - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.
Майстер-клас: «Кольоротерапія»
Короткий опис : Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.
Тренер: Рустемова Яна Шагаївна - медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.
Майстер-клас: «Невербальна взаємодія, контакт і його межі»
Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить.
Короткий опис: майстер-клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.
Тренери: Пономаренко Ярослава Ігорівна, Білет Ольга Володимирівна – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.
Майстер-клас: «Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»
Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії
Короткий опис : Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «...якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.
Тренер: Шрамко Олена - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.
Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.
Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.
Майстер-клас: «Вчитель і проблеми дисципліни»
Короткий опис : майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.
Тренери:
- Воронович Ольга Федорівна – практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук.
- Степура Ніна Петрівна - практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист».
Майстер-клас: «Наративне консультування»
Короткий опис : На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.
Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє.
Тренер: Царенко Людмила Григоріївна – практичний психолог, старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.
Дата проведення конференції
Дата проведення конференції – 30.03.2010р.
Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.
Початок конференції о 14.00.
Вартість участі - 100 грн.
У програмі можливі зміни.
За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195
та на сайті Інституту провідних психологічних практик «Айседора».