Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Файл:Aysedora-logotyp.gif <center>'''[[Інститут провідних психологічних практик ...)
 
Рядок 2: Рядок 2:
 
[[Файл:Aysedora-logotyp.gif|міні|center|200 пкс|]]
 
[[Файл:Aysedora-logotyp.gif|міні|center|200 пкс|]]
  
<center>'''[[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»|ІНСТИТУТ ПРОВІДНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРАКТИК «АЙСЕДОРА»]]'''</center>
+
<center>'''[[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»]]'''</center>
  
 
[[Файл:Герб Інститут психології.gif|міні|center|100 пкс|]]
 
[[Файл:Герб Інститут психології.gif|міні|center|100 пкс|]]
  
<center>'''[[Інститут психології і соціальної педагогіки|ІНСТИТУТ ПСИХОЛОГІЇ  ТА  СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ]]'''</center>
+
<center>'''[[Інститут психології і соціальної педагогіки]]'''</center>
  
<center>'''[[Київський університет імені Бориса Грінченка|КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені Бориса ГРІНЧЕНКА]]'''</center>
+
<center>'''[[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]'''</center>
  
  
<center>'''30 березня  2010 р.'''</center>  
+
<center>'''30 березня  2010 р.'''</center>
 +
 +
<center>'''м.Київ, пр.Тичини,17'''</center>
 +
 
  
 
<center>'''Початок о 14 годині'''</center>
 
<center>'''Початок о 14 годині'''</center>
 +
  
  
Рядок 60: Рядок 64:
 
'''Короткий опис :'''  Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття.                                          (Нейролінгвістичне програмування).
 
'''Короткий опис :'''  Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття.                                          (Нейролінгвістичне програмування).
  
Тренер: [[Орєшков Микола Миколайович]] – психолог, арт-терапевт,  Майстер НЛП, тренер.
+
'''Тренер:''' [[Орєшков Микола Миколайович]] – психолог, арт-терапевт,  Майстер НЛП, тренер.
  
  
 
<center>4. Назва майстер-класу: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»'''</center>
 
<center>4. Назва майстер-класу: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»'''</center>
  
'''Короткий опис :'''  Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишась при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцю до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.
+
'''Короткий опис :'''  Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.
 
   
 
   
 
'''Тренер:''' [[Пішеніна Наталія Костянтинівна]] - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.
 
'''Тренер:''' [[Пішеніна Наталія Костянтинівна]] - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.
Рядок 72: Рядок 76:
 
<center>5. Назва майстер-класу: '''«Кольоротерапія»'''</center>
 
<center>5. Назва майстер-класу: '''«Кольоротерапія»'''</center>
  
'''Короткий опис :'''  Цей мастер клас буде присвячен кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось  з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтерьєрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.
+
'''Короткий опис :'''  Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось  з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.
 
   
 
   
 
'''Тренер:''' [[Рустемова Яна Шагаївна]] -  медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.
 
'''Тренер:''' [[Рустемова Яна Шагаївна]] -  медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.
Рядок 86: Рядок 90:
 
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.  
 
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.  
  
'''Тренери:''' [[Пономаренко Ярослава Ігорівна]], [[Білет Ольга Володимирівна]] – практичні психологи в напрямку інтеграційного підхіду в консультуванні, гештальт терапії.
+
'''Тренери:''' [[Пономаренко Ярослава Ігорівна]], [[Білет Ольга Володимирівна]] – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.
  
  
Рядок 93: Рядок 97:
 
<center>(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)</center>
 
<center>(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)</center>
  
'''Короткий опис :'''  Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх  межі- гідна мета для людини.  Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку  її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжлюдських стосунків та адаптації до середовища.
+
'''Короткий опис :'''  Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх  межі- гідна мета для людини.  Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку  її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.
  
 
'''Тренер:''' [[Шрамко Олена]] - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії,  Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.
 
'''Тренер:''' [[Шрамко Олена]] - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії,  Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.
Рядок 112: Рядок 116:
 
<center>9. Назва майстер-класу: '''«Наративне консультування»'''</center>
 
<center>9. Назва майстер-класу: '''«Наративне консультування»'''</center>
  
'''Короткий опис :'''  На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це будезроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.
+
'''Короткий опис :'''  На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.
  
 
Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання  та «мандрувати» з минулого у майбутнє.
 
Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання  та «мандрувати» з минулого у майбутнє.
Рядок 120: Рядок 124:
  
  
'''Дата проведеня''' – 30.03.2010р.
+
'''Дата проведення''' – 30.03.2010р.
  
Планується три блоки по три майстер-класа у кожному.
+
Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.
  
 
'''Початок конференції''' о 14.00.
 
'''Початок конференції''' о 14.00.

Версія за 20:01, 26 лютого 2010

Aysedora-logotyp.gif
Інститут провідних психологічних практик «Айседора»
Герб Інститут психології.gif
Інститут психології і соціальної педагогіки
Київського університету імені Бориса Грінченка


30 березня 2010 р.
м.Київ, пр.Тичини,17


Початок о 14 годині


Теоретично-практична конференція:
«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»


Мета конференції

  1. Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
  2. Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами
  3. Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті


Секції конференції

  1. Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
  2. Арт-терапія;
  3. Гештальт;
  4. НЛП;
  5. Терапія кольором;
  6. Наративне консультування та інше.



Майстер-класи

1. Назва майстер-класу: «Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»

Короткий опис : Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.

Тренер: Калініна Юлія Миколаївна – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора».


2. Назва майстер-класу: «Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»

Короткий опис : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.

Тренер: Озоренко Світлана - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт.


3. Назва майстер-класу: «Жувальна гумка консультування»

Короткий опис : Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття. (Нейролінгвістичне програмування).

Тренер: Орєшков Микола Миколайович – психолог, арт-терапевт, Майстер НЛП, тренер.


4. Назва майстер-класу: «Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»

Короткий опис : Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.

Тренер: Пішеніна Наталія Костянтинівна - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.


5. Назва майстер-класу: «Кольоротерапія»

Короткий опис : Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.

Тренер: Рустемова Яна Шагаївна - медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.


6. Назва майстер-класу: «Невербальна взаємодія, контакт і його межі»
(Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить)

Короткий опис : майстер - клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.

На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.

Тренери: Пономаренко Ярослава Ігорівна, Білет Ольга Володимирівна – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.


7. Назва майстер-класу: «Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»
(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)

Короткий опис : Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.

Тренер: Шрамко Олена - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.

Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.

Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.


8. Назва майстер-класу: «Вчитель і проблеми дисципліни»

Короткий опис : майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.

Тренера: Воронович Ольга Федорівна – практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук. Степура Ніна Петрівна - практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист».


9. Назва майстер-класу: «Наративне консультування»

Короткий опис : На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.

Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє.

Тренер: Царенко Людмила Григоріївна – практичний психолог, старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.


Дата проведення – 30.03.2010р.

Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.

Початок конференції о 14.00.

Вартість участі - 100 грн.

У програмі можливі зміни.


За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195

та на сайті Інституту провідних психологічних практик «Айседора»: [1]

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама