Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту»
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
<center>'''ПЕРЕДМОВА'''</center> | <center>'''ПЕРЕДМОВА'''</center> | ||
− | 13 червня 2019 р. в [[Інститут соціальної та політичної психології НАПН України|Інституті соціальної та політичної психології НАПН України]] відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту», організований [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології|лабораторією психології спілкування]]. | + | 13 червня 2019 р. в [[Інститут соціальної та політичної психології НАПН України|Інституті соціальної та політичної психології НАПН України]] відбувся Всеукраїнський круглий стіл '''«Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту»,''' організований [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології|лабораторією психології спілкування]]. |
У засіданні Круглого столу взяли участь представники закладів загальної середньої освіти різних регіонів України – учасники Всеукраїнського експерименту а також запрошені: керівники районних відділів освіти та відділів освіти місцевих громад, наукові і науково-педагогічні працівники (всього 49 учасників). | У засіданні Круглого столу взяли участь представники закладів загальної середньої освіти різних регіонів України – учасники Всеукраїнського експерименту а також запрошені: керівники районних відділів освіти та відділів освіти місцевих громад, наукові і науково-педагогічні працівники (всього 49 учасників). |
Версія за 05:03, 28 червня 2019
13 червня 2019 р. в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту», організований лабораторією психології спілкування.
У засіданні Круглого столу взяли участь представники закладів загальної середньої освіти різних регіонів України – учасники Всеукраїнського експерименту а також запрошені: керівники районних відділів освіти та відділів освіти місцевих громад, наукові і науково-педагогічні працівники (всього 49 учасників).
Робота круглого столу розпочалася вітальним словом Слюсаревського Миколи Миколайовича – директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України.
Учасникам була надана інформація про результати моніторингового дослідження з питань формування громадської думки щодо реформи освіти в Україні (Віктор Юрченко, Світлана Кравчук).
Під час тематичних виступів учасники Всеукраїнського експерименту ділилися власним досвідом роботи: «Через інновації в освітньому просторі ліцею до Нової української школи» (Шевчук Тетяна - директор Ніжинського обласного педагогічного ліцею); «Технологія проведення супервізійних груп у системі підвищення кваліфікації педагогів для Нової української школи (командний підхід у супроводі дітей з особливими освітніми проблемами» (Шестопалова Олена - доцент кафедри практичної психології Криворізького державного педагогічного університету.
Було проведено три майстер-класи, на яких презентовано організаційні форми та методичні засоби психотехнологічного супроводу освітніх реформ :
- Всеукраїнський конкурс-квест „Реформа – шлях до школи моєї мрії” (ведуча ст. наук. співробітник, канд. психол. н. Олена Капустюк);
- «Дослідження шляхом участі» у формуванні позитивної громадської думки в освітній галузі (ведуча Галина Бевз – завідувачка лабораторії психології спілкування, доктор психол. наук, професор);
- „Організаційно-діяльнісні ігри у вирішенні проблем, пов’язаних з освітньою реформою «Нова українська школа» (ведуча наук. співробітник Людмила Гриценок).
Ці форми запропоновані як напрями подальшої практичної співпраці на наступний 2019-2010 навчальний рік у контексті Всеукраїнського експерименту «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій».
Учасники Круглого брали участь у дискусії, були активними під час виступів.
Пропонуємо Вашій увазі матеріали, подані до засідання Круглого столу.