Баштовий Олександр Миколайович
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | [[Файл: | + | [[Файл:Баштовий Саша.jpg|міні|праворуч|650пкс|Фото: Баштовий Олександр Миколайович]] |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | '''Баштовий Олександр Миколайович''' – викладач-дослідник з педагогіки та психології (1986), головний спеціаліст, держінспектор з ОНПС, ПЕК "Ямпіль-річковий", Вінницька обл. | ||
== Освіта == | == Освіта == | ||
− | У 1986 р. закінчив [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького]], педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і | + | У 1986 р. закінчив [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького]], педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія (шкільна)”, кваліфікація [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]]. |
== Досвід роботи == | == Досвід роботи == | ||
+ | На початку своєї нетривалої (10 років) педагогічної діяльності, був деякий час причетний до зародження практичної психології в системі освіти, керував районним центром практичної психології на Вінниччині. | ||
+ | |||
+ | Молодий колектив педагогів-психологів, що пройшли навчання на курсах підготовки практичних психологів у Вінницькому педагогічному інституті, з невеликим багажем знань, навиків і досвіду, але з великим завзяттям і наполегливістю взялись запроваджувати новітні методи практичної психології в систему шкільної освіти. В деяких школах (гігантах) нашого р-ну, при методичній підтримці спеціалістів-науковців Інституту психології ім. Г.С. Костюка ([[Л.М. Проколієнко]], [[О.В. Киричук]], [[О.Б. Федоришин]] та ін.), а також одного ініціаторів створення центру практичної психології в обл., та і в Україні, завідуючого районним відділом освіти Ямпільського р-ну Б.М. Михайловського було запроваджено метод диференційованого відбору учнів початкових класів за рівнем розумової активності: на першому етапі (1-4 класи), та за нахилами, здібностями, інтересами на другому етапі диференціації (5-7 класи). | ||
− | + | На жаль, сьогодні така робота не проводиться у зв’язку з малою наповнюваністю шкіл. Думаю наш невеличкий досвід знадобився в майбутньому практикуючим психологам, адже на базі нашого центру проводилось багато науково-практичних семінарів, за досвідом приїздили спеціалісти сусідніх районів. | |
+ | Згодом, за обставин, що склалися, вимушений був залишити систему освіти. Особливо, в моїй практичній діяльності, знадобились знання і досвід здобуті в процесі підготовки та захисту дипломної роботи під керівництвом [[Пічко Наталії Федорівни]], що мала назву «Психологічні аспекти професійного самовизначення випускників сільських шкіл», при наданні допомоги старшокласникам у виборі своєї майбутньої професії. | ||
+ | {{Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького}} | ||
− | [[Категорія: | + | [[Категорія:Науковці]] |
− | [[Категорія: | + | [[Категорія:Психологи-практики]] |
+ | [[Категорія: Українські психологи і педагоги]] |
Поточна версія на 12:32, 2 листопада 2018
Баштовий Олександр Миколайович – викладач-дослідник з педагогіки та психології (1986), головний спеціаліст, держінспектор з ОНПС, ПЕК "Ямпіль-річковий", Вінницька обл.
Освіта
У 1986 р. закінчив Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького, педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія (шкільна)”, кваліфікація «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Досвід роботи
На початку своєї нетривалої (10 років) педагогічної діяльності, був деякий час причетний до зародження практичної психології в системі освіти, керував районним центром практичної психології на Вінниччині.
Молодий колектив педагогів-психологів, що пройшли навчання на курсах підготовки практичних психологів у Вінницькому педагогічному інституті, з невеликим багажем знань, навиків і досвіду, але з великим завзяттям і наполегливістю взялись запроваджувати новітні методи практичної психології в систему шкільної освіти. В деяких школах (гігантах) нашого р-ну, при методичній підтримці спеціалістів-науковців Інституту психології ім. Г.С. Костюка (Л.М. Проколієнко, О.В. Киричук, О.Б. Федоришин та ін.), а також одного ініціаторів створення центру практичної психології в обл., та і в Україні, завідуючого районним відділом освіти Ямпільського р-ну Б.М. Михайловського було запроваджено метод диференційованого відбору учнів початкових класів за рівнем розумової активності: на першому етапі (1-4 класи), та за нахилами, здібностями, інтересами на другому етапі диференціації (5-7 класи).
На жаль, сьогодні така робота не проводиться у зв’язку з малою наповнюваністю шкіл. Думаю наш невеличкий досвід знадобився в майбутньому практикуючим психологам, адже на базі нашого центру проводилось багато науково-практичних семінарів, за досвідом приїздили спеціалісти сусідніх районів.
Згодом, за обставин, що склалися, вимушений був залишити систему освіти. Особливо, в моїй практичній діяльності, знадобились знання і досвід здобуті в процесі підготовки та захисту дипломної роботи під керівництвом Пічко Наталії Федорівни, що мала назву «Психологічні аспекти професійного самовизначення випускників сільських шкіл», при наданні допомоги старшокласникам у виборі своєї майбутньої професії.